A Kiss?

377 31 8
                                    

Allah'tan etrafımdaki kahpelerin farkında olarak hikâyeleri yedeğe alıyorum, yoksa naneyi yemiştim...

Switch!

Yetişkin içerik 🔞

İyi okumalar.

+

"Face albümünü yayınladığımız zaman bu kadar başarıyı aynı anda elde edeceğimi tahmin etmemiştim, teşekkür ederim army."

Alnına dökülen siyah saçlarını tombul parmaklarıyla geriye doğru tararken minik gözlerini kısarak önünde duran ekrana bakıyordu. Uzun bir zamandır üzerinde çalıştığı, kendi benliğini yansıttığını iddia ettiği "Face" albümü piyasaya sürülmüş ve çok kısa sürede büyük başarılar elde etmişti. Bunlardan sadece küçük bir kısmı ise, "Like Crazy" mv'si Hot 100 listesinde 1. Olmuş, böylelikle, k-pop/Kore'li solist olarak ve listede 1. Olarak tarihe geçmişti. Hemen yanında ise Hot 200 listesine 2. Sıradan giriş yapmıştı.Bu yüzden haberi görür görmez mutluluğunu hayranlarıyla paylaşmak ve teşekkür etmek için gece yarısı canlı yayın açmıştı.

Şirket, ailesi, grup arkadaşları onunla gurur duyuyordu. En çokta grup arkadaşı olarak bilinen gizli sevgilisi Jeon Jungkook. Kameralar karşısında her ne kadar normal grup 'arkadaşları' olarak görünseler de gerçekte öyle değildi. Uzun zamandır sevgiliydiler, konumları ve gelecek tepkiler yüzünden aşklarını gizli yaşıyorlardı. Bu durum ikisini her ne kadar zorlasa da dayanmak zorundaydılar, en azından sözleşme süreleri bitene kadar.

"Bu aslında benden çok sizin başarınız, sizin varlığınız ve desteğiniz olmasaydı başaramazdım."

Bu kadar başarılı olacağını tahmin etmediği için sonuçlar onu şaşırtmıştı, çok mutlu olmuştu ve mutluluğunu paylaşıp teşekkürlerini hayranlarına sunarken arada gözüne çarpan yorumları okuyordu, tâbi bir çoğu 'Yoongi mary me' yorumlarıydı ama olsundu, üyelerin hepsi her yayında Yoongi'ye gelen evlilik tekliflerine alışmıştı zaten.

'albüm de sende nefes kesiciydin Jimin-shi."

"Ah. Teşekkür ederim."

'Neden diğer üyelerle ortak bir işbirliği yapmadın?'

"Face albümünü daha çok beni, benliğimi yansıttığını düşündüğüm için tek olmaya karar verdim, belki başka bir zaman başka bir albümde ortak birşeyler yapabiliriz."

'Taehyung'un eşiyim ben'

"Memnun oldum yenge"

'Letter şarkısının bir anlamı var mıydı Jimin-ah?'

"Letter... O parçayı siz hayranlarım için küçük bir hediye olarak düşündüm. Yani sizden ilham aldım army."

'Jungkook benim eşim'

"Ahh! Jungkookie şuan uyuyor"

Bunlar ve bunlar gibi birçok soruyu daha sevimli kahkahalarla cevaplamıştı. Birkaç saniye sonra kapının açılıp kapanma sesini duymuş ve bakışları çok kısa bir süre oraya yönelmişti. Heyecandan ve korkudan gerilirken bakışlarını tekrar telefon ekranına çıkartıp arkadan gelen konuşma sesini duymazdan geldi ve gülümsemeye devam etti. Jungkook ve Jimin albüm süreci yüzünden doğru düzgün yan yana gelemiyorlardı, o yüzden de çok özlüyorlardı bir birilerini.

Jimin, bugün ikisinin ortak yaşadığı eve gelmiş, yorgun olduğu için koca bir sarılma ve bol öpücüklerle karşılanmıştı. Daha sonra da kısa bir duş alıp sadece şortunu altına geçirip sevgilisinin kolları arasında güzel kokusuyla uykuya dalmıştı. Tâbi birkaç saat sonra telefonuna üst üste gelen bildirimler yüzünden uykusundan oflayarak uyanmış ama bildirimleri görünce sevinçten havalara uçmuştu. Kollarından ayrıldığı için huysuzca mırıldanan sevgilisi gözlerini açmış ve neden uyandığını sormuştu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 24 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Jikook-Oneshot Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin