Ya artık yeter! Bu adam benden ne istiyo ya! Yarın büyük bir hesap sorucam ama yarın işe gitmemesi lazım.Bir not yazıp yastığının altına koyucam.
Not:
Felix yarın işe gitme konuşcaklarımız var😉Biraz cilveli yazmak zorunda kaldım çünkü öyle yazmasam durmicağına eminim.
SABAH SAAT 08:00
Lily Hanımın ve Felix'in kahvaltısını hazırlayıp mutfağa geçtim.Gene bişey konuşuyorlardı"Lily bugün işe gitmicem haberin olsun"
"Niye"
"Sanane"
"Ben senin neden gitmediğini biliyorum da neyse banane ben çıktım bayy"
"Görüşürüz"Lily Hanımı yolculadıktan sonra sofrayı topladım.Felix hiç sorgulamıyor hatta gıkı bile çıkmıyodu öylece telefonunda bişeyler kurcalıyordu.
İşlerimi hallederken Felix yatak odasına gitti.
Az sonra bende yatak odasını temizlemek için kapıyı tıklattım ama bi ses gelmedi kulağımı kapıya dayayıp dinledim.Felix banyo yapıyordu o çıkmadan odayı temizlerim diye düşünüp odaya girdim.Yatağı toplarken kapı açılma sesi duydum.Arkama baktığımda Felix'in sadece belden aşağısı kapalıydı.Onu öğle görünce özür diledim ve kapıya yöneldim ama tam çıkacakken beni kolumdan tutup kendine çekti"Dur bakalım nereye gidiyorsun?"
"Üstünü giyincen ya dışarıda beklicem"
"Biraz böyle dursana çok güzel hissediyorum"
"Saçmalama hem hissediyorum havlum kayıyo ya düşerse"
"Amaan düşsün nolur ki biraz dur diyom şöyle"
"Bırak beni"
"Bak havluyu açarım böyle devam edersen"
"Çok kötüsün"5 dakikadır böyle sarılarak duruyoruz ne yapmaya alışıyor bu?
"Feliix yetmez mi?"
"Yetmez"
"Offf"
"Sen niye göndermedin beni işe bakalım"
"Dün akşamki konuyu konuşmak için"
"Olur konuşalım"
"Artık bıraksan mı?
"Üff tamam be ne mızmızlandın.Heh söyle ne konuşcaz"
"Sen cidden bana mı aşıksın?"
"Evet nolmuş bunda?"
"Ya farkında mısın bilmiyorum ama sen evlisin"
"Kimle?"
"Dalga geçme Felix"
"Yo hayır ciddi soruyorum kimle evliyim?"
"Lily'yle evlisin ya daha sabah gördün kahvaltıda"
"O kahvaltıda gözüm senden başka kızı görmediki be Emilym"
"Ya kes şunu düzgüncene konuş"
"Off neyse eee evliyim nolmuş yani dün akşam gördün sende Lily'yle Hyunjin'i onlar birlikte oldu ben tek mi kalam yani?"
"Tek kalmayım diye bana mı asılcan yani?"
"Aynen öyle sana aşığım ve seni kendime aşık etmek için herşeyi yapıcam"
"Hıh rüyanda bile göremezsin sana aşık olduğumu"Felix sinirli bakıp iç çekti ve ayağa kalktı
"İyi sen istedin ilk adımdan başlayalım"
"Ne ilk adımı napcan bana?"
"Sana bişey yapmicam sadece izle çok basit"
*Havluyu indirir*
"*gözünü kapatır* Felix napıyosun ya!
"İlk adımı atıyorum tatlım hadi aç gözünü"
"Asla!"
"Bak pişman olursun"
"Şerefsiz sapık bırak beni*bip*"
"Oo hiç ağzına yakışmıyo ama.Tamam bu seferlik bırakıyorum gidebilirsin"Odadan çıktığımda kendimi çok kötü hissediyordum çok terlemiştim aşağıya su içmeye indim ve ardına işlerimi yapmaya devam ettim.Bu sürede Felix odadan hiç çıkmadı.
SAAT 09:00
Lily Hanım gelmişti ve sofrayı kurmamı istedi.Hemen sofrayı kurdum ve Felix'i çağırdım.Felix üstünde beyaz atleti ve gri hırkası altınada gri eşofmanını giyip gelmişti
"Bu ne bu rahatlık"
"Sanane Lily işine bak"
"İyi be zaten 3 gün sınra boşanma davamız var avukatı ayarladım"
"Harika sonunda kurtuluyorum senden"
"Sen mi ben mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Sexy Boss (Secred Love)
Romance[TAMAMLANDI] BİLGİLENDİRME: Bu fici daha böyle masumken yazdığım için smut bölümü saçma olabilir bilginize Hizmetçisine aşık olup karısını aldatan bir patron düşünün