38.𝓭𝓮𝓸

126 5 0
                                    

"𝓝𝓪𝓼𝓲 𝓹𝓸𝓰𝓵𝓮𝓭𝓲" - 38.𝓭𝓮𝓸

Gledala sam naše slike i čitala poruke, dok nisam začula kucanje na vratima.

Ustanem sa poda i brzo odem do vrata koja odmah otvorim. To je bio Damian, koji me je pogledao čudno.

Damian:"Da li si dobro? Izgledaš kao... Da li si uopšte spavala?"

Upita, a ja blago odmahnem glavom.

Damian:"Izvinjavam se ako sam došao u nezgodan trenutak samo dogovorili smo se da ti pokažem kuću koju je Darcy preporučila."

Udarim se rukom u čelo i zatvorim oči.

Ja:"Koliko je uopšte sati?"

Pogleda u ručni sat, te mi odgovori.

Damian:"Pola deset."

Glasno izdahnem.

Ja:"Dobro. Brzo sam gotova. Daj mi samo deset minuta."

On klimne glavom, a ja zatvorim vrata i uzmem neke farmerice i rolku koji su mi bili na dohvat ruke i obučem se. Nanesem malo šminke da se ne bi videlo da nisam spavala cele noći, te dohvatim torbicu, obujem patike i izadjem napolje.

Ja:"Izvini za ovo."

Kažem, a on se samo nadmejao.

Damian:"Možda treba da se vratiš kući?"

Spustim pogled na trenutak, te ga opet podignem.

Damian:"Vidi se da ti je jako loše. Zadnje dve nedelje jedva da si nešto pojela."

Ja:"Dobro sam, ne brini za mene."

Damian:"Prijatelji smo, naravno da ću da brinem."

Ja:"Dobro sam. Izdržacu ovo."

Kažem te nastavimo dalje do kuće, koju je preporučila Darcy, njegova devojka, u tišini.

•pet godina kasnije•

Damian:"Idete li?"

Upita, dok Darcy i ja izlazimo iz kuće.

Darcy:"Idemo."

Kaže te mu pridje i poljubi ga.

Za ove pet godine sam se preselila nekoliko kuća dalje od Darcy, sa kojom sam se jako zbližila. Damian ju je čak i zaprosio pre dve nedelje i ona je naravno pristala.

Možda se jesam zbližila sa njima, ali im nisam rekla nista o mom detinjstvu, id kojeg i želim da pobegnem.

Nisam se čula ni sa kim kod kuće. A što se Camerona tiče, pokušavam da ne mislim mnogo na njega, ali baš i ne uspeva. Počela sam i da haluciniram kako je pored mene.

Darcy kaže da je to samo posledica toga što ga dugo nisam videla, a volim ga i dalje. Kaže da mi nedostaje. I upravu je... Nedostaje mi.

Damian:"Aurora, da li si sa nama?"

Ja:"Da, da, da."

Kažem i trgenm se iz misli.

Svi polako krenemo ka kafiću gde smo mislili da doručkujemo i tamo stignemo za već desetak minuta.

Sednemo za sto kraj prozora i naručimo doručak. Fok je Darcy pričala Damianu nešto konobar je već doneo kafu, a onda i doručak.

Krenemo sa doručkom, ali se sledim kada začujem vesti na televiziji.

Voditeljka:"V.C. koji je trebao da bude u zatvoru još duže vreme za ubistvo svoje žene i maltretiranja svoje dvoje dece je danas izašao iz zatvora uz plaćenu kauciju. Policija ne želi da da podatke o svemu."

Uz sve to su još pustili i snimak kako izlazi kroz kapiju sa osmehom na licu.

Ja:"Prokletstvo!"

•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮

"Naši pogledi"Where stories live. Discover now