.☆.

369 47 18
                                    

sadece sex aclıgınızı doydurmak icin yazılmıs bi bölümdür ona göre okuyun. bu bölüm beni zorladı. yazmak istemiyodum pek ama neyse iste. sonuc olarak karsınızda😔🫡

xxxx

birkaç dakika önce yanımızda başkaları olmasına rağmen bulunduğumuz o haz kaynayan durum suyu kaynatmıştı. eminim ki kang taehyun'un evime gelmesinin yegane sebebi cinsel etkileşimde bulunmaktı. ben de hazır betelgeuse'un patlaması şartını listeden kaldırdığım için cesaretimi toplamıştım. onu evime çağırırken benim de aklımda herhangi bir düşünce yoktu beraber olmamızdan başka. ama nasılsa betelgeuse'u yalandan aramıza sokan evren yeonjun'un içmesini ve bizi bölmesini kararlaştırmıştı kendi kendine. eminim ki bunu uygulamaya koyarken de kahkaha atmıştır.

taehyun tahmin ettiğimden daha çok etkilendi onunla temasta bulunmamdan. hoş, festival günü onu öptüğümde de sendelemeye başlamıştı, bilmeliydim böyle olacağını. kızaran yanakları, ağzı kulaklarında dolaşması, dayanamayıp beni bileğimden kavraması ve nerede olduğunu bile bilmediği yatak odasına sürüklemesi ne kadar etkilendiğini belli ediyordu. gerçi gizlemeye de çalışmıyordu. taehyun tanıştığımızdan beri bu konuda fazla açık sözlüydü, daha mesajlaştığımız ilk gün niyetini belli etmişti. o aynı zamanda cesurdu da, soobin'den her ne kadar çekinse de benim 'choi beomgyu' olduğumu hesabımı arayarak bulmuştu ve tasdiklemek de istediği için geri adım atmadan mesaj atmıştı bana. aslında bana mesaj atmasının ilk kaynağı kesinlikle hormonları, şimdi sahip çıkamadığı o hormonları. rahatsız falan de değilim ama. kendi isteğimle kucağına yerleştim, iznimle elini pantolonumdan içeri sokmasına şahit oldum. ve yine kendi isteğimle onu yatak odama götürdüm.

mutfağa su içmek için adımlarken yatak odasını işaret ettim elimle. itaat etti, yatak odasının yolunu tuttu. evet, istekliydim. kang taehyun'un bana istediği her şeyi yapmasını istiyordum. bunun hakkında çok düşünmüştüm. fakat daha önce hiç seks yapmadığımdan doğan bir korku vardı içimde ve biz oraya yaklaştıkça bu korku büyüyordu. beni yiyip bitiriyordu. ama kang taehyun içerideydi, beni bekliyordu. 'zaten bir sorun olsa yapmayı bırakırdık her ne yapıyorsak' benzeri düşüncelerin beni ele geçirmesine izin verdim. büyük nefesler aldım, saldım ve ben de taehyun'un peşinden ilerledim.

sevgili değildik. birbirimizden hoşlanıyorduk ve bunu ikimiz de dile getirmiştik. yani, taehyun birkaç kere dile getirmişti ve ben bir kere getirmiştim ama sonuç olarak o da biliyordu ondan hoşlandığımı, onu sevdiğimi. kang taehyun sevgili olmamamıza rağmen içeride yarı çıplak bir şekilde beni bekliyor olabilirdi. böyle düşünmek garip hissetmeme sebep oluyordu ve ben 'saçma düşüncelerimden kurtulmalıyım' planına sadık kalamıyordum bu yüzden. fakat adımlarım nasıl olduysa buldu yatak odamı. nasıl olduysa kang taehyun'un kapıyı açtığım gibi beni duvara yapıştırıp dudaklarımı sömürmesine ses çıkarmadım. nasıl olduysa bana sormadan elini kalçamda konumlandırıp kalçamı sıkmasına sinirlenmedim. korkularım onunla ciddi cinsel temasta bulunduğumda yok oldu. korkularım yersizdi, kang taehyun bunu bana kanıtlamıştı. travmalarım aklıma gelmiyordu, var olduklarını biliyordum ama taehyun alt dudağımı çekiştirip ısırdığında ve sanki dilini ağzıma yollamak için izin istermiş gibi yaladığında ortaya çıkan, gizli kuyusundan fırlayan haz tamamen temizlemişti beynimi. kang taehyun tüm zihinimi ele geçirdi. ittirdi tüm pisliği, oturdu oraya ve bir süre kalkmayacağını kanıtladı böylece.

o kalçamı zorbalarken ve dudağımı parçalamaya çalışırken boş durmuyordum ben de, ellerim sırtı ve ensesi arasında gidip geliyordu, bazen istemsiz saçını çekiştiriyordum. kang taehyun hayal ettiğim gibi çıplak değildi, tişörtünü de çekiştirdim. anladı ne yapmaya çalıştığımı ve hızlıca benden ayrılıp tişörtünü bir kenara fırlattı. inlemiyordu, sadece bana odaklanmıştı. dili artık ağzımda geziniyordu ve özellikle dilinin altının tadını aldığımda bayılacak gibi olmuştum. öpüşmek garip değildi şu anda, taehyun beni yumuşacık hissettiriyordu ve belki de ani hareketlerimizdendi, bilmiyorum, terlemiştim. hassaslaşmıştım, dokunduğu yerlerden gıdıklanmıyordum ama huylanıyordum. parmak uçlarıyla belime dokunması kanın aletime doğru hücum etmesine sebep oluyordu, kang taehyun da bunun farkındaydı ve bacağımı çekiştirirken sırıtmıştı çünkü benden bir inleme kazanmıştı aletim bacağına değdiğinde. kang taehyun epey tecrübeliydi ya da doğuştan gelen bir seks yeteneği vardı. başka bir nedeni olamazdı bu kadar etkilenmemin.

supernova of betelgeuse ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin