Nový ?

15 3 3
                                    

Probudil jsem se s pocitem že mě někdo pozoruje a měl sem pravdu.Za sklem v pokoji stála nějaká postava nejspíše mužská.

Takovou sem tu ještě neviděl...je možné že je tady nový teda pokud to není moje iluze

Najednou jsem uslišel kroky z pozadveří. Bleskurychle se otočím k dveřím na opačné straně pokoje. V tom se ve dveřích oběví chlap co mě má na povel

Vstávej nebo budeš bez jídla"

Řekl mi bez jakého koliv zájmu a hodil po mě kus oblečení to nejspíš naznačovalo ať se převleču a tak sem i učinil.

Dělej čekána tebe noví 'ošetřovatel'"

Už, tak brzo

Toho posledního jsem se zbavil předevčírem a to tak že sem mu vškrábal oči doslova

Vstal sem a vydal se za tím chlapem. Už už jsem se chystal na něj vystartovat, když v tom mně někdo chytil za límec trička.

Vypadá agresivně ale zároveň tak křehce...

He probouzí se zírá mím směrem je možné že mě vidí? Vždiď to sklo má být neprúhledné že by nějak vycítil moji přítomnost hmmm... zajímavé

Chvíli jsem tam jen tak stál a pozoroval tu 'potvůrku' (nechtělo se mi psát potvoru😑) za sklem když v tom přišel nějaký chlap a strčil mi do ruky papíry s informacemi o tom hibridovi . Vzápětí se ten samí chlap objevil na druhé straně skla. Cosi hodil po tom hibridovi a něco na něj zařval.

Podíval jsem se do spisu co sem do teď držel v ruce.

Takže hibrid kočky, velká agresivita je mu sedmnáct a narodil se 15.7. 2006

Jmenuje se Ikari

Jeho mozek dokáže pojmout dvakrát tolik věcí co lidský.

Ty jo...

Uslišel sem kroky a zabouchnutí dveří podíval jsem se před sebe a zjistil že v pokoji za sklem už nikdo není .

Vydal jsem se směrem ke dveřím od toho pokoje.

Vidím toho chlapa a za ním hibrida jak se po něm 'natahuje'.

Na to sem ihned zareagoval a rozeběhl sem se. Tak tak sem ho stihl chytit za límec od toho trička jestli se to tak dá nazvat spíše je to kus látky.

Otočil sem hlavou a němě zíral do chladných šedých očí.

Oh děkuji" řekl ten chlápek tomu co mě držel.

Já sem se ihned začal kroutit, to mi bylo ale k ničemu akorát ten týpek za mnou zpevnil sevření mého trička a zašepzal mi do ucha : „uklidni se nebo tě nepustím." na to sem jen zasičel a tím mu dal najevo že ho odmítám poslouchat.

Najednou na mě promluvil ten chlap „Tohle je tvůj nový ošetřovatel ten si tě odvede k sobě do své laboratoře." Na to sem jen naštvaně odseknul že nikam nejdu, ale to už si mě ten borec táhl prič.

Rozhod jsem se že čím dřív tu agresivní kočku odvedu tím dřív budu moct začít zkoumat jeho hormonální změny, protože podle toho co my bylo řečeno tak by to u něj měli začít touhle dobou.

No ale nejdřív se mu budu muset představit to snad zvládnu v autě

Hej nech mě bejt já umím chodit"

A seš si jistej že nezdrhneš jakmile tě pustím?"

Ne" odsekl jsem.

No tak vidíš"

_________________________________________

Hrozně mě láká psát dál ale nevím jestli se to bude někomu líbit takže to tu utnu a uvidím zítra

Have a nice day 😜😝

(540 slov)

ExperimentKde žijí příběhy. Začni objevovat