(bölümde +18 ve rahatsız edici cinsel içerik vardır.)
Hendery evden aşağıya indikten sonra gördüğü manzara ile şoka girmişti. Xiaojun onu uzun bir limuzin, ellerinde çiçekler ve üstündeki o hoş siyah takımı ile karşılıyordu.
Xiaojun
-Ee beğenmedin mi süprizimi şok olmuş gibi duruyosun güzelim.
Hendery
-Ya Xiaojun bu kadar şeye ne gerek vardı insanlar sokağa çıkmış
bize bakıyolar.
Xiaojun
-Artık şu diğer insanların fikirlerini düşünme huyunu bırakırmısın ve bu gece benim olur musun?
Hendery
-Fena teklif değilmiş ha Xiaojun bey :)
Xiaojun
-Yapma şöyle yerimde duramıyorum hadi gidelim.
Hendery
-Tek yerinde duramayan şey sen olsan keşke herneyse Renjun'u almamız lazım ona sözüm var.
Xiaojun
-Jeno halleti onu Jeno sağ kolum bu arada korumam olarak bilinir ama en yakın olan kişidir bana abi kardeş gibiyiz.
Hendery
-Sanırım bu günlük sana inanıcam.
Xiaojun
-Sadece bu günlük mü alınıyorum be güzelim hadi binelim.
Birlikte limuzine binip yola çıktılar.
Vardıklarında herkes Hendery ile konuşmak için onların yanına gelmeye çalışıyorlardı. Renjun'u gördüğü an onun yanına gitti Hendery Xiaojun'a gözleriyle görüşürüz sinyalini vererek.
Renjun
-KANKA BU GECE BENİ ARAMA JENO FENA ÇIKTI.
Hendery
-Benim çevremde normal insan yok mu Allah aşkına.
Renjun
-YA BEN GİDİYOM JENOYA BIRAKSANA BENİ.
Hendery
-Aa buda manyak melek gibi çocuk kafayı yedi.
Hendery ortalık sakinleşince Xiaojun'un yanına geçti ve onun arkadaşları ile tanışıyodu o sırada ise Jeno ile Renjun işleri kızıştırmıştı bile..
Jeno
-Bundan pişman olmayacağını ve burdan sonra benim olacağını ve bırakmayacağını söyle senin olayım güzelim sadece bir cümle.
Renjun
-Bundan pişman olmayacağım istediğin her şeyi yapacağım yeter ki benim ol..
Renjun lafını bitirmeden Jeno onu elinden tutup Özel locaya gidip kapıyı kitledi ve o gece onundu.
Renjunun zarif ve o güzel vücudunu görünce kendinden geçmişti Jeno hayatında ilk kez bu kadar çabuk aşık olmuştu bu bir aşk mıydı yada heves mi.. Jeno ilk önce Renjun'un boynundan öpmeye başlayıp bütün vücudunu nazikçe öptü. Renjun bundan o kadar çok zevk alıyordu ki zevkten ağlayacaktı. Renjun Jeno'nın dudağına yapıştı uzun bir süre öyle kaldılar Renjun artık dayanamayıp söyledi.
Renjun
-Beni oyalayıp durma gir artık içime.
Jeno Renjunu dinleyip pantolununu ve kendi pantolonunu çıkardı ve hızlı bir şekilde Renjun'un içine girdi. Renjun boşalmak üzereydi hem zevk alıyordu hemde içindeki o garip hissi sindirmeye çalışıyordu. Jeno ve Renjun aynı anda boşaldı ve o sırada kapının oraki o kişiyi fark ettiler Jeno kimsin diyer bağırdığnda bilinmeyen o kişi koşar adımlarla kaçtı. Hemen üstlerini değişip elele bir şekilde Hendery ve Xiaojun'un yanına gittiler.
Renjun
- Ya biz bi bok yedik.
Hendery
-Onu biliyoruz zaten.
Renjun
-Hayır ondan farklı..
Jeno
-Bizi sanırım sevişirken biri çekti ve kaçtı kim olduğunu bilmiyorum magazincilere satarsa yedik boku.
Xiaojun
-Yapacağınız işi sikeyim emi evde yapsaydınız ne olacaktı.Neyse ben halletmeye çalışıcam birine telefon açayım.
Hendery
-Aferin Renjun bey kapmışsın çocuğu ama o olay olamayaydı keşke.
Renjun
-Herneyse hadi eve gidelim lütfen.
Xiaojun'un işi olduğundan Jeno onları eve bıraktı. Evde tam kapıya girerken Hendery'nin telefonuna bir mesaj geldi ve bakmak için telefonunu çıkardı.
Gördüğü mesaj karşısında dona kaldı ve birden modu değişti Renjun ne olduğunu sorduğuna bişe yok diyerek geçiştirdi ama aslında bugün sabah attığı numara başka bir yerden Jeno ve Renjun'un seviştiği videoyu ona atarak altına ise ''Ee ne zaman Hendery'i bırakıp benim olmuyorsun bugün beni görmedin bile çok üzüldüm'' yazmıştı....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Personal Supporter - XiaoDery
Fanfiction"Hendery kaçak yapılan boks maçlarının en başarılı isimlerinden di Xiaojun ise çin ve Kore'nin en meşhur markalarından birinin sahibiydi. Hendery'nin her maçına bol para ile sponsor olan bir isim vardı bir gün Hendery kim olduğunu merak eder ve Xiao...