6-Long time no see-

5 1 18
                                    


Xiaojun Hendery'nin ondan sakladığı sırrı bilmesini göze alarak, her şeyi göze alarak Jeno ve Renjun ile beraber Ten'in yanına gitmek için yola çıktılar.

Oldukları yerden çok uzak olmadığı için çabucak vardılar. Kapıda en az 10 tane adam silahlar ile onları bekliyordu. Jeno hazırlıklı gelmişti ilk önce kendisi arabadan çıkıp vurabildiği kadar adam vurdu ve diğerlerine ağaçların oraya saklanmalarını söyledi o adamları indirirken. Jeno en iyisini yapmaya çalışıyordu bütün enerjisini ve hayatını ortaya katmıştı adamlar gittikçe çoğalıyordu o yılmadan savaşmaya devam etti derken bir kurşun omuzundan biz kurşun ayağından ve bir kurşun ise karnından vurdu Jeno'yu.. kanlar içinde kalmıştı Jeno son kez Renjun'a seni seviyorum diye bağırdı ve yanda bir kapının olduğunu ve oranın güvenli olduğunu söyledikten sonra oracıkta son nefesini verdi Jeno. Xiaojun ve Renjun ne yapacaklarını bilmedi. Renjun'un sevgilisi gözlerinin önünde ölmüştü ağlamaktan ve bağırmaktan başka bir şey yapamıyordu yanına da gidemiyordu giderse adamlar onu görecek ve büyük ihtimal ölecekti. Jeno'nun elini tutmak için ölümü göze alcağını söyledi Xiaojun'a, Xiaojun ona saçmalamamasını ve soğuk kanlı olmaktan başka birşey yapamayacağını söyledi.

Sessiz adımlarla dikkat çekmeden kapıdan girdiler kapının ardında büyük boş depo gibi bir alan vardı yukarı kattan yardım edin diye bağırışlar geliyordu. Yukarıya koştular ve sesin geldiği yere doğru gittiler. İşte ordaydı Ten ve Hendery. Ten Hendery'i acımasız bir şekilde bağlamıştı elindeki silah ile Hendery'nin kafasına bastırıyordu.


Ten

-AHHAHAHAAH eski dostum görmeyeli nasılsın?????


Xiaojun

-Kapa çeneni ve Hendery'i ver.


Ten

-AA hiç mi özlemedin beni o, o kadar da kolay olmayacak canım. Hadi sevgiline sırrını açıklaaaaa. Sana tam olarak 1 dakika veriyorum açıklaman için aksi taktirdi tetiği çekerim.


Xiaojun

-Ama-


Ten

-Ve süreeeeeeennnn......BAŞLADI!!!!


Xiaojun

-Hendery bebeğim çok özür dilerim umarım beni bunun için affedersin.. Babanı öldüren ve abini yaralayan... benim babamdı. Biliyorum bu affedilmez bir şey ama babamla alakam olmadığını ve seni çok sevdiğimi bil.


Ten

-Ay çok mutluyum şuan kavga edin HADİ AHAHAH-


Tam o sırada dışardan polis sesleri geldi Ten kaçmaya çalıştı ama nafile yakalandı. Hendery şoktan dona kalmıştı o sırada ağlamaktan başka bir tepki veremedi Renjun Hendery'i çözdü ve onalar da polislerle beraber gitti. Renjun Xiaojun'a onlarla gelmemesini ve Hendery'i bir süre görmemesini istedi. Xiaojun'un kabul etmekten başka bir şansı yoktu hayatının hatasını o ailede doğarak yapmıştı zaten...

 Xiaojun'un kabul etmekten başka bir şansı yoktu hayatının hatasını o ailede doğarak yapmıştı zaten

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bugün de Renjun'a yakıyoruz iyi okumalarrr..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 10 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

My Personal Supporter - XiaoDeryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin