Boş ev

8 1 0
                                    

Aslında ev boş değildi. Ama boştu yani benim gözümden.Son zamanlarda canım bayağı bir sıkılıyordu. Çünkü aynı şeyler tekrar oluyor. Ev bana sessizmiş gibi geliyordu. Çünkü her gün aynı şeyler mesela abimin PC'den ders anlatım videoları izlemesi, babamın bilgisayarda çalışması. Annemin yemek pişirmesi, İngilizce konuşmaları falan . Bu beni bayağı bir sıkmıştı bana yeni şeyler lazımdı anlıyor musun?
Bu düşüncemin üzerine Abimin yanına gittim ve söyledim abi sence de ev çok sessiz ve boş değil dedim ve bana klasik olarak ne alaka saçmalama falan dedi. Ben de bunun üzerine dedim ki her gün aynı şeyler tekrarlanıyor ve bu beni sıkmaya başladı.
Tekrardan bunun üzerine bana söyledi ki bak sen çok hınzır birisin otur-oturduğun yerde bak yine bir olay çıkaracaksın,sonra Başımıza bir iş açma, yani.Anladın mı dedi. Ben de ne yapmışım lan öyle diyorsun dedim. Sayayım dedi başladı saymaya:en son canım sıkılıyor dediğinde  dershaneden atıldın ve bunun yanınd-
Tamam yetti bu bana dedim.Böyle klass cevap işte. Neyse ben tam odadan çıkacakken bana dedi ki .Ha bir de sakar birisin dedi.Dedim ki ne sakarlığımı gördün?? O da bana saymaya başladı iki gün önce televizyonda bir filme bakıyorduk nasılsa yaptın ve televizyonu söktün harbi nasıl yaptın lan onu??!
Aa-boşver dedim...
Saat artık 12' olmuştu ve yarın da gitmem gereken bir yer vardı.Bu yüzden artık yatağa gittim.Gün böyle bitti..
       

YA OLURSA?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin