Herkese merhaba arkadaşlar yeni bir yoonmin kurgusu ile sizinleyim lütfen bolca yorum atıp hikayeyi beğenin bunlar benim için oldukça önemli
İyi okumlar canlar🦋
✣
Jimin
Cafemde herzamanki gibi sıradan bir gündü erken saatlerde gelmiş kekleri, kurabiyeleri ve diğer tatlıları hazırlamıştım. Gene içimde bir heyecan vardı. Nerdeyse hergün dükkanıma gelen bir adam tutulmuştum. Görünüşüne bakılırsa oldukça varlıklı biriydi giyimi ve kuşamı oldukça dikkat çekici eminim ki bir çok kız onun peşinden koşuyordur. Bu yüzden ona karşı pek bir şansım olduğunu düşünümüyorum. Hem belki erkeklerden hoşlanmıyordu. Bile hobi hyungun dükkana girmesiyle birlikte etrafa bir enerji yayılmıştı. O herzaman böyledi mutlu neşeli eğlenceli.Bu huyunu seviyordum onun sayesinde enerjim yerime geliyordu ve çalışırken daha rahat hissediyordum. Bu dükkanı onunla birlikte açmıştık o yüzden her iş ile birlikte yapıyorduk. Ve birkaç tane de garsonumuz vardı.
Yuna, haru,minji,felix hepsine güvenimiz sonsuzdu uzun zamandır hep birlikte çalışıyoruz resmen aile gibiydik kendimi onlar ile mutlu ve huzurlu hissediyordum.Çok geçmeden herkes gelmişti. Dükkanı saat 09.00 gibi açmıştık ve müşterilerimizi beklemeye başlamıştık hergün ki gibi. İçeri adam atan ilk müşteri o olmuştu hemen kasadaki yerimi alıp onu bekledim. "Merhabalar hoşgeldiniz nasıl yardımcı olabilirim"gülümseyip bana baktı.
" her zamankinden olsun" nerdeyse hergün americano ve çikolatalı kek alıyordu. Ödemeyi aldıktan sonra cam kenarında ki masaya geçti. Sipariş hazır olunca felix servisi yaptı. Bende o sırada Küçük ofisime geçmiştim.Belalı tipler buradada bizi buluyordu cafeye gelen sorunlu tipler yani odama dan sesleri duyup çıkmıştım. Bir adam yuna ile kavga ediyordu. Yuna adam ile sakince konuşup anlaşmaya çalışıyordu. Ama adam asla onu dinlemiyor sesini yükseltiyordu adamın küfür edip temsa geçmesi ile birlikte olaya el atamanın zamanı gelmişti hızlıca yuna'nın yanına gittim.
"Beyfendi lütfen sorun çıkarmayın sorun neyse sessiz bir şekilde konuşarak çözebiliriz çalışanıma küfür etme hakkınız yok" adam biranda üstüme yürümeye başlanmıştı. Hâliyle korkmuştum ama belli etmemiştim.
soğukkanlılığımı korumuştum."Buranın sâhibi sizsiz sanırım beyfendi mi demeliyim yoksa hanımefendi mi?" bunu dedikten sonra gülmüştü ben ise tek kaşımı kaldırıp adama bakmıştım sadece sonra müşterilerden biri ayaklanmış yanımıza gelmişti. O müşteriyi görünce şaşırmıştım çünkü o müşteri benim tutulduğum adamdı "insanları dış görünüşüne yargılıcak kadar iğrenç birisiniz galiba hem hakısızsınız bir kendisine zorla dokunduğun için seni buradan kovdu diye genç bir kıza bağrıyorsunuz defolup gidin sabah sabah başım şişti susun artık"
Sırıtıp adama bakmıştı sahte bir gülümseme vardı suratında adam sinirli bir şekilde dükkanı terketmişti.Gülümseyip eğildim"Teşekkürler efendim" hiçbir şey demeden yerine oturmuştu yuna hemen küçük dinlenme odasına götürmüştüm. "Yuna iyisin değil mi?" gülümseyip bana baktı.
"İyim jimin hyung merak etme artık alıştım zaten biliyorsun onun gibi tipler ile çok fazla uğraşıyoruz" haklıydı onun gibi tipler ile çok fazla uğraşıyorduk ama yinede çok rahatsız edici bir durumdu bundan bir an önce kurtulmak isterdim. Beni kadın sanmasına bile şaşırmadım çünkü bu ilk defa başıma gelmiyordu....
Dükkanı kapama saati gelmişti herkes eşyalarını alıp çıkmıştı bende hemen dükkanın kapısını kitlemiştim."iyi geceler arkadaşlar yarın görüşmek üzere " herkes eğlip veda etmişti arabama doğru ilerken elinde sigarasını içen adam dikkatimi çekmişti evet bu oydu daha adını bile bilmediğim ama tutulduğum adamdı beni görünce elindeki sigarasını yere atıp ayağı ile ezdi. Ve yanıma geldi.
Fazla heycanlanmıştım yanıma geldiğinde meraklı gözler ile ona bakmıştım. "Bugünkü olay yüzünden üzgünüm yani olaya karıştığım için umarım başınıza bir bela sarmamışımdır" o gerçekten inanılmazdı resmen bizi kurtarmıştı ama yinede özür diliyordu "Ne özrü beyfendi asıl ben teşekkür ederim bizi kurtardınız onun gibiler çok o yüzden başımıza bir bela aldığımızı düşünmüyorum.
Bu arada adınız neydi uzun süredir dükkanıma geliyorsunuz merak ettim doğrusu" evet artık adını öğrencektim "Benim adım min Yoongi peki sizinki neydi sonuçta bende sizi hergün görüyorum merak ettim doğrusu" Gülümseyip ona baktım. "Ben park jimin tanıştığıma memnun oldum.
Saygıyla eğlip kendi arabasına yönelmişti tam kapıyı açacaken durmuş el sallamıştı. "Yarın görüşürüz park jimin" daha sonra arabasına binip hızlıca uzaklaşmıştı.
(Jimin'nin dükanını bu şekilde hayal edebilirsiniz)
(Bu fice jiminimizin sarışın hâlini düşünebilirsiniz arkadaşlar)
(Bu bölüm'deki Yoongi'nin görünüşü bu arkadaşlar)
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere yoonmin ile kalın arkadaşlar 🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Dangerous Love/Yoonmin
FanfictionPark jimin hergün cafesine gelen adama aşık olmuştu peki ona bunu itiraf edebilcek miydi yada aşık olduğu adam göründüğü gibi iyi bir kişimyimiydi?