7.rész

14 2 0
                                    

Az egész délután végig beszélgettük.
Nagyon boldog voltam hogy ennyi év után láthatom,bevallom hiányzott.
Na de miután elköszöntünk-egyébként a suliban flangáltunk,mindent megmutatott stb-úgy döntöttem vissza megyek a kis pályára,kicsit gyakorolni lefekvés előtt.

Oda értem de megláttam valaki sziluettjét így inkább néztem ahogy, játszik.Egy idő után abba maradt és elkezdted el sétálni a suli felé.

Kaptam az alkalmon így elkezdtem dekázni,aztán berúgtam a kapuba.Vagyis oda céloztam de kapufa lett és visszapattant hozzám.

Bő fél óra után vissaindultam,de valaki elkapta a csuklómat és a falnak nyomott.
Megéreztem egy kissé fűszeres de mentás illatott.Nem tudtam kivenni az arcát a fények miatt.

-Kislány nem is néztem volna ki belőled,hogy így focizol..-búgja a fülembe,aztán rám néz és megcsillannak zöld szemei.Blake.
Olyan selymesnek tűnnek a fürtjei,hogy a leszívesebben beleturnék.Mi?..

-Miért tán azt hitted én is csak egy pom pom lány vagyok?

-Bevallom ,hogy igen,ide csak az olyan lányok jönnek,de ezek szerint most ez változott-orra hegyét végighúzza a nyakamon.

-Ki volt az a fiú akivel egész nap elvoltál?-na ez most kajak féltékeny..

-Nem mindegy az neked?Nem is ismersz csak pár órája találkoztunk először..

Homlokát neki dönti az enyémnek.
-Kurv.ra nem mindegy Kislány,te az enyém vagy-mormolja szinte a számba.

-Nem vagyok egy tárgy,hogy birto-

Száját rátapasztja az enyémre,nem finomkodva tőr be a számba,és ami a legdurvább hogy élvezem,de ez így nem ér.
Elfordítom a fejem és megpofozom-Hogy képzeled amikor nem is ismerlek?!

-Ugyan baby tudom hogy élvezted-kacsint,érted kacsint....

Aztán faképnél hagy.
Na jó...ez.mi.volt?!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 12 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Foci suliWhere stories live. Discover now