Már ugye mindent megnéztem,ezért indulnék vissza amikor meglátok egy túlságosan ismerős fiút,alig pár méterre tőlem.
-Dominik?
Erre megfodul és szembe találom magam egyetlen barátommal,akivel ovis korunk ismerjük egymást.
Felvisítok,amire egyébként mindenki felfigyel és felszökök a nyakába.-Váooooo,Nik de rég láttalak-vigyorgok mint a vadalma.
-Violett?Úristen,gyere ide-jó szoros ölelésbe von.
-Nik..Dominik,hallod engedj már el megfulladok.-közlöm szórakozott hangon.
-Jaaj bocsi,csak hiányoztál.-mosolyog rám.
-Nekem is te tökfej.-vigyorodom el megint.Azt mondja hogy Dominik,egyébként egy helyes pali,mármint nekem nem annyira de nem rossz,na jó viccelek nekem nem jön be.
(Világos)Barna haj és kék szem igen kicsit furi de sztem nagyon cuki vele.
Magas,vékonyabb fiú,de egyentalán nem törékeny hiszen ő is focizik.
-Hallood te is 11.-es vagy ugye?-kérdezi.
-Igen.
-A vagy B?
-A.
-Akkor van egy jó hírem-vigyorog rám-velem jársz egy osztálybaa.
-Hehe,uu tényleg még ki jár velünk egy osztályba?-Emilyit tudom meg ezek szerint Nik is.
-Látod ott azt az 5-ös fiú bandát?-bök Blake-ék felé.
-Uhum ismerem őket.
-Naa akkor ők meg még pár csajszi,és még 4 fiú,szval 17-en vagyunk.Dominik átkarolja a derekam,és én is az övét,ami nem tetszett egy világító sötét zöld szempárnak.
De miért?