O KIZ

2 1 0
                                    


Günlerden 11 Eylüldü . Tugay okula gitmişti tabi olmazsa olmaz knk Göktuğ da ordaydı . Zil çaldı ikisi de sınıfa girdi . hoca geldi ve yeni bir arkadaşınızla tanışacaksınız dedi.

Tugay ve Göktuğ fazla önemsemedi ta ki sınıfa Rüya gelene kadar ...

Hoca : Evet arkadaşlar yeni arkadaşınız Rüya .

Rüya : Merhaba arkadaşlar ben Rüya Acar . 15 yaşındayım en sevdiğim ders Kimya . Ben şimdiden sizinle tanıştığıma mutlu oldum. Umarım iyi anlaşırız .

Hoca Rüyayı başka sıraya oturtacakken Tugay Göktuğa yanından kalmasını söyledi ve hocaya da yanım boş Rüya ada isterse yanıma oturabilir dedi . ( Tugay a platonik olan Esra çıldırır . )

Rüya Tugayın yanına oturdu . Tugay Rüya 'ya , Rüya ise Tugay ' a baka kaldı . İkisinin de gözleri parlıyordu.

Tugay konuşmaya başladı , birbirlerini tanıdılar ama Rüya hiç birini dinleyemedi . Tugayın gözlerine dalmaktan . Tugayda ilk defa bu kadar fazla gülüyordu , mimiklerini gösteriyordu .

O kadar konuştular ki zilin çaldığını ikisi de farketmemişti . Zil çaldı Göktuğ Tugay ı zorla Rüya dan ayırıp koridora çıkarttı ve sorularını dizdi ama Tugay ın umurunda bile olmadı

Göktuğ : Ne oldu ? Ne dedin ? Ne konuştunuz ? Neden böylesin ? gibi sorular sordu .

Tugay : Sadece o kız dedi .

Göktuğ ısrarla sorularını sorarken Tugay sadece o kız dedi...

Rüya da çok mutluydu daha yeni tanıştıkları halde birbirlerine çok bağlanmışlardı . Rüya nın etrafın da sınıfta ki bütün kızlar vardı . Esra ve 2 arkadaşı hariç .

Rüya içlerinden en çok Melisa yı sevmişti . Melisa Rüya ya çok samimi , tatlı , güvenilir geliyordu. Rüya Melisa ile konuşuyordu ama aklı Tugay da kalmıştı . Lavaboya gitti elini yüzünü yıkadı ve toparlanması gerektiğini söyledi ama ne çare çok geçti Rüya Tugaya AŞIK olmuştu. Tugay da Rüyaya AŞIK olmuştu .

İkisi de ders dinlemek için sıraya oturdular ama gene sohbete dalınca hocaları uyardı .

Okul bitti . Göktuğ , Melisa , Tugay ve Rüya birlikte evlerine gittiler . Göktuğ ve Melisa zaten önceden de çok yakındı ama şimdi bu konu da arkadaşlıkları ya batacak ya da güçlenecek .

Okul bittiği halde ikisi de birbirini düşünüyordu ama zaten yarın da göreceğim diye kendini avuturken Rüya telefonuna bir bildirim geldi ve o bildirim Tugay dan gelmişti . Tugay birlikte sosyal medyada da konuştular . Rüya Melisa yla da konuştu yemeğini yedi ödevlerini yaptı ve uyudu ama aklında dahalen Tugay vardı...


Yazım yanlışları varsa özür dilerim . Umarım beğenirsin ve okumaktan zevk alırsın 2. bölümde yolda hazır geliyor .

Geçici Sanılan Okul AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin