6. kapitola

60 4 0
                                    

Když jsme došli ke mně domů, tak nebyl nikdo doma. Matka byla stále v práci a tátu nemám umřel když mi bylo 8.

Levi mě doprovodil ( podepíral)  až k posteli. „ díky a taky promiň za starosti " řekl jsem. „ Ty se neomlouvej nemůžeš za to "

Leviho pohled:
Sedl jsem si k němu. Teď je ten správný čas si promluvit. „ Erene, musíme si promluvit" řekl jsem narovinu. „ jo to by jsme měly" odpověděl. „ Víš mám tě moc rád jsi můj nejlepší kamarád a v poslední době jsme se moc nebavili, jen ti chci říct důvod..."  Řekl jsem.

Erenův pohled:
„ Levi nic mi nevysvětluj chápu to máš holku, kterou tak moc miluješ a- " přerušil mě Levi. Políbil mě. Položil svá ústa na ty má. Měl je tak sladké... Počkat co se to děje.
Odstrčil jsem ho. „ Levi co to děláš " znovu mě políbil.  Znovu jsem ho odstrčil a zvedl se z postele. „ baví tě to?... Baví tě si hrát s mými city? Víš už 4 zkurveny roky tě miluju. Ani nevíš jak těžký tohle vše pro mě je, když ty miluješ ji, a teď mě dvakrát polibíš aaa a" řekl jsem z brekem.
Zvedl se z postele a přibližoval se ke mně. Já odstupoval dozadu, než jsem narazil na zeď. „ kurva Erene myslíš, že já to nevidím? Ale jo vím že mě miluješ vím to... Já tě taky miluju jen jsem si to nechtěl přiznat... Ale teď... Teď už to vím a jsem si tím jistý. Miluju tě Erene, tak kurva moc tě miluju"

„ myslíš to vážně?" Zeptal jsem se. Políbil mě a chytil mě za tvář. „ smrtelně vážně, miluju tě " zopakoval mi to. „ tak proč... Tak co Mikasa? Proč s ní teda chodíš?"

Chodím s ní, ale nemiluju ji chtěl jsem mé city k tobě uzavřít a zkusit to s někým jiným, prostě jsem si nechtěl přiznat že jsem gay, ale teď si to přiznávám" řekl narovinu.

I love my best friend...(Ereri)Kde žijí příběhy. Začni objevovat