7. kapitola

60 5 0
                                    

„ Levi... Chci abys byl jen můj " díval jsem se mu přitom do očí. „ Erene já jsem jenom tvůj, a ty jsi taky jenom můj!"
„ jsem jen tvůj ano... " Odpověděl jsem. Pohladil mě po tváři. A hluboce se podíval do mých očí.
Erene budeš semnou chodit? " Po téhle větě se mi srdce rozbušilo 10x víc. Po téhle větě jsem tak moc toužil. Toužil jsem po ní celé 4 roky. „ Nejdřív... Nejdřív se s ní rozejdi" řekl jsem. „ Už se stalo" řekl s úsměvem. „ rozešel jsem se s ní hned jak jsem si to v hlavě urovnal, ona je s tím v pohodě prý mě chápe, ale řekla že nějak zapomene. Pak jsem jen čekal na správnou chvíli kdy ti vyznat své city " usmál se na mě a stále se mi díval do očí. Už jsem říkal jak krásné oči má? Musím že jo. „ Jo..." Odpověděl jsem na předešlou otázku. „co jo?" Zeptal se jakoby to chtěl slyšet celé. „ Ano budu s tebou chodit" řekl jsem při pohledu do jeho tajemných očích. Položil své rty na ty mě a sladce mě políbil. „ Nechci o tebe nikdy přijít Levi strašně moc tě miluju, vždy to tak bylo a, vždy to tak bude" řekl jsem. „ nedokážeš si představit jak moc tě miluju Erene jsi to nejúžasnější v mém životě" odpověděl mi můj Levi.

Po vyznání naší lásky jsme si šly hajnout a já usnul v Leviho sevření.

Leviho pohled:
Jsem tak nesmírně šťastný že je konečně můj. Spinká mi teď v náruči má zabořenou hlavu v mé hrudi, a já ho pevně objímám. Nikdy ho nikomu nedám! Po myšlení na vše co se stalo ani ne před 15 minutama jsem usnul. Spalo se mi krásně.

*Time skip ( o dva roky později )
S Levim spolu pořád chodíme a určitě se to ani nezmění, je to nejlepší přítel na světě. Máme krásný vztah a plánujeme si adoptovat chlapečka a holčičku budou se jmenovat Evelyn a Nataniel, už se tak moc těším, ale to až vážně později až nám bude tak 28-30. Teď se totiž soustředíme oba na školu a hlavně na sebe.

Právě nám dělám snídani. A něco (někdo) mě obejme ze zadu kolem pasu. „ Dobré ráno lásko " popřál jsem mu. „ Dobré ráno zlato" popřál mi na oplátku. „ Miluju tě Erenku můj" sdělil mi. „ Já tě taky miluju Levísku " políbil mě na nosanek a tímhle můj příběh o naší nekonečné lásce končí.
____________________________________________
Moc doufám, že se vám příběh aspoň trochu líbil. Vím je to trochu chaotické ale slibuji, že se v tom psaní budu snažit zlepšit. Moc děkuji za přečtení miluji vás<3

I love my best friend...(Ereri)Kde žijí příběhy. Začni objevovat