Yıl 2010
Keremden...
Bahçede okul zilinin çalmasını beklerken yanıma birisi geldi. Muhtelen yeni öğrenci çünkü okuldan olsaydı benim yanıma gelmeye tenezzül etmezdi ve tanırdım yani sanırım tanırdım. Gerçi okulda kafamı kaldırmıyorum orası ayrı bi mesele. Bana elini uzattı ve
Yabancı: Selam
Kerem: Selam da sen kimsin?
Yabancı: Ben Altay. Yeni geldim merak etme tanımaman gayet normal.
Kerem: İyiymiş.
İnsanlarla konuşmaktan nefret ediyorum özellikle gereksiz konuşanlarla. Altay bir şeyler anlatmaya devam ederken yanımıza Fehmiler geldi tipik okulun popüler çocuğu ve onun hiç çekilmez arkadaşları. Kendisiyle aynı sınıftayız seviye sınıfı olmamıza rağmen. Bilirsiniz bu tipler mal olsa bile hep en iyi sınıflarda oluyorlar. Klasik.
Fehmi:(altaya bakarak) Birader yeni mi geldin bu okula seni buralarda hiç görmemiştim.
Sanki askerdeyiz. Ve evet bu eleman 12 yaşında.
Altay: Evet yeni geldim adım Altay.
Fehmi: Bu lavuğun yanında çok dolaşma bence
Diyerek Altay'ı yanımdan uzaklaştırdı. Biraz daha bekledikten sonra okul zili çaldı ve sınıflara girdik. Derse başladıktan bir süre sonra müdürümüz sınıfa girdi.
Müdür Fitnat: Oturun çocuklar. Bu yeni sınıf arkadaşınız Altay zaten kendisini tanıtır. İyi dersler.
Altay: Adım Altay Bayındır. Annem ev hanımı babam asker. Buraya babamın işi yüzünden taşındık daha önce Kastomuda bir okuldaydım.
Hoca Altay'a bir kaç soru daha sorup oturmasını söyledi sınıfta yanı boş olan tek kişi ben olduğum için benim yanıma oturdu. Benimle konuşmaya çalışıyordu. Şaşırmıştım şahsen Fehmilerin onu bana karşı doldurduğunu düşünüyordum. Ama o bana karşı çok iyi davranıyordu.
Sırdaki dersimiz bedendi. Hepimiz aşağı indik ben hocadan izin alıp yukarıya çıkacaktım ki
Altay: Kerem nereye sende bizimle futbol oynasana .
Kerem: Yok ben ders çalışacağım hem iyi oynayamıyorum ben.
Aslında çok iyi futbol oynuyordum mahallemizde en iyi oynayan çocuk bendim ama okuldayken Fehmilerin beni zorbalamasındansa oynamamayı tercih ediyordum.
Altay: Kerem mızıkçılık yapma gel oyna işte
Diyerek beni kolumdan çekiştirerek zorla sahaya soktu başlarda oynamayacağım diyerek diretsemde ali ve fehminin Altaya laf atmasıyla oynamaya başladım.
Maçın sonunda bizim takım 3-2 kazanmıştık. Altay ile çok iyi bir ikili olmuştuk. Ne kadar istemesem de çok eğlenmiştim Altayla oynamak eğlenceliydi.
Altay: Hani oynayamıyordun. Hat-trick yaptın KEREM. Acilen okul takımına girmelisin.
Kerem: Abartma aramızda bi maç attık öyle çokta iyi oynamıyorum.
Altay: Kerem bence sus çünkü biraz daha kötü oynuyorum dersen boğazlayacağım seni.
Fehmi: İyi oynadığını falan düşünme Kerem sadece Altay'ın pasları sayesinde gol attın. Kısaca bir daha oynama. Bence
Bu gerizeklı için ağzımı yoramayacaktım laf etmeye bile değmezdi. Tam kalkıp gidecekken altay kolumu tutup sessizce
Altay: Bir şey demeyecek misin?
Hayır anlamında başımı salladım.
Altay: Sen demezsen ben derim.
Altay: Aslındaa attığım paslar herkesin atabileceği paslardı hatta aynı pası Ali sana da attı ama sen gol atamadın. Yani olay bende değil Kerem de aynı Ali de olmadığı gibi.
Sanırım hayatımda ilk defa birisi beni savunuyordu. İlk defa. Şaşırmıştım yani garip bir histi. Altay kolumdan tutarak beni sınıfa götürdü.
Kerem: Neden böyle bir şey yaptın ki. Şimdi sana düşman olacak. Ne gerek vardı. Bir şey söylemeyince kendi kendine kuruluyor zaten.
Altay: Ben sen değilim sessiz duramam öyle gerektiği yerde lafımı söylerim bu mallara laf söylemezsen daha çok götleri kalkar haberin olsun.
Kerem: İyi de şimdi sana düşman oldular çok mu iyi oldu bunların sağı solu belli olmuyor ya döverlerse seni. Eğer derste çıkışa gel diye not fırlatırlarsa şaşırma.
Altay: Götleri yerse çağırsınlar çıkışa. Bizde boş değiliz oğlum. Yumuşak falan görünüyor olabilirim de koydum mu oturturum yani.
Dediğine güldüm
Kerem: Bu kollarla mı yapacaksın sen onu hele bide 5 kişiye karşı.
Altay: Ne varmış kolumda şuna bak daha sıkmadan kaslarım görünüyor. Ayrıca ben sporcuyum tabiki kazanacağım savaşı. Ayrıca beni tek bırakmayacaksın değil mi?
Kerem: Ben böyle işlere bulaşmam kendin kaşındın. Okulun en iyi öğrencisi olarak itibarımı zedeleyemem. Hem onlara bulaşan sensin beni karıştırma.
Altay: Ya oğlum ben sana güvendim tamam boş değiliz de yani bizde ki de can 5 kişiye karşı nasıl savaşayım ninja değilim bende.
Kerem: Bakarız ona ama gelmeyeceğimden emin ol.
Son 2 ders kalmıştı. Onlarda geçti bir şekilde. Şaşırmıştım çünkü Fehmi not yollamamıştı. Ya korkuyor ya da uğraşmaya bile değmeyeceğimizi düşünüyor. Muhtemelen ikincisi. Okulun bitiş zili çaldığında çantamı toplamaya başladım.
Altay: Servisle mi gidiyorsun yoksa yürüyerek mi? Eğer yürüyerek gidiyorsan beraber gidelim.
Kerem: Yürüyerek gidiyorum. Evlerimiz ters yönlerdeyse napacaksın.
Altay: Seni bırakıp öyle gideceğim eve. Başroller asla ölmez hayatım😉😎
Güldüm. Altayla evime doğru yürümeye başladık. Yolu tam yarılamışken önümüze Fehmiler çıktı.
Fehmi: Bence bugünki olay için ağzınızın payını almanız gerekiyor.
SĞDMWĞDMEPDMD
ÖLCEM
Neyse umarım beğenmişsinizdir beğenmeseniz bile umrumda değil gerçi (yazar kendi kendine kuruluyor)
Kenan da popüler olduğuna göre gidip kenan kurgusu yazacağım
Hadi selametle kalın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unutmak Öyle Kolay Mı Sandın?
Fanfiction'Sensizken beni mutlu mu sandın? İçimdeki acıyı görebiliyor musun Altay? Söylesene bana GÖREBİLİYOR MUSUN? YALNIZ KALMANIN BENİ NE KADAR ACITTIĞINI GÖREBİLİYOR MUSUN ALTAY? KONUŞSANA!" "NE YAPSAYDIM KEREM SENİ DE Mİ SÜRÜKLESEYDİM?" O bilmiyordu Alta...