Fehmi: Bence bugünki olay için ağzınızın payını almanız gerekiyor.
Altay: Bak sen şu işe neyse ki biz senin kurallarına uymuyoruz. Hadi gidelim Kerem.
Ona ayak uydurarak peşine takılacaktım ki beni omzumdan çeken bir el buna engel oldu.
Fehmi: Sevgili arkadaşın kaçıp seni bıraktı ne yazıkk.😪😔
Bunu derken yüzüme bir tane geçirdi. Sendeleyerek yere düştüm. Bu durumu fırsat bilen Ali bir kere daha vurdu. Altay peşinden gelmediğimi fark etmiş olacak ki bir hışımla Fehmi'nin yüzüne geçirdi. Ali Fehmi'yi kurtarmaya çalışırken toparlanıp bende kavgaya dahil oldum. Altay Fehmi'yi bense Ali'yi dövüyordum.
Onları öldüresiye dövecektik ama yan lisedeki abiler bizi ayırmışlardı.
Abi1: Boylara bak amk bide dövüşüyorlar. Çok merak ediyorum şu yaşta ne için kavga ediyordunuz.
Abi2: Sence ne için olacak kız içindir. Montunu kızın montunun üstüne falan asmışlardır bunlarda dövmüşlerdir.
Abi1: Wşdwşdöwğxçsğdç (tabletten random atılmıyor susun) doğru. Ee anlatın bakalım niye dövdünüz çocukları.
Altay: Abi dövemedik ki tam konsantre oldum, ayırdınız. Ama yok yarın okulda geberteceğim ben onu.
İki abi kahkaha atarak Altay'a güldüler. En son onlara olayı anlattım bi turda olaya güldüler. Sonra bize abi tavsiyesi verip evlerimize götürdüler. Adının Emre olduğunu öğrendiğim abi sayesinde anneme açıklama yapmama gerek kalmamıştı.
Olaydan sonra altayla konuşamamıştık. Bu yüzden ona yazmak için tabletimi elime aldım ve facebooka girdim. Sonra Altay'ın soyadını bilmediğim aklıma geldi umutsuzca facebooktan çıktım. Ders çalışmak için masama oturdum ancak aklım altaydaydı fehmi ve o birbirini baya bi dövmüşlerdi ve altay da bundan payını almıştı. Ders çalışmak için aklımı toparlayamadığıma karar verip kitap okumak için kitaplığımın önüne geldim.
Geçen sene sınıf öğretmenimiz tarafından hediye edilen ama okumaya vakit bulamadığın "Teşekkür Ederim Allah'ım" kitabını okumaya başladım. Normalde kitap okurken tüm zihnimi boşaltıp sadece kitap okumaya odaklanırdım ancak bunu da başaramadım. Tek düşündüğüm Altay'dı. Yatmaya karar verip uyudum.
Ertesi sabah...
Fehminin ailesi gelip Altay ve bana tehditler savurmuştu. Ancak Altay "Bir sorununuz varsa babamla halledin, asker olur kendileri." diyince korkup gitmişlerdi. Cidden çok komikti. Altayla böyle bir olay yaşanmayacağına dair birbirimize söz vermiştik.
....
Altayla en yakın arkadaş olmuştuk. O hayatıma girdiğinden beri daha mutluydum ve bir sürü arkadaş edinmiştim. Okul takımının kaptanı olmuştum. Altay ona furbolcu olacağıma dair söz vermemi istemişti. " Çok ünlü bir futbolcu olacaksın tamam mı Kerem? Bu yeteneği asla boşa harcamamalısın."
Altay'la birkaç gündür konuşamıyoruz. Hatta bırakın günü 1 haftadır konuşmuyoruz. Ancak tatilde olduğumuz ve abisi üniversiteden geldiği için bunu normal bulmuştum. Bugün Altay'la tanışalı 2 yıl oluyor. Normalde böyle şeyleri pek önemsemem ama bugün ona içimden hediye almak gelmişti.
Hediyemi alıp Altayların evinin önüne geldim kapılarını çaldığımda kimse kapıyı açmadı. Duymamışlardır diye 3 kere zile de bastım ama yine kimse açmadı. Bir yere gitmişlerdir herhalde diyip merdivenlere doğru dönerken karşı komşuları Selami amca bana seslendi elini öpmek için eğildiğimde bana izin vermedi ve
Selami: Altaya mı bakmıştın oğlum
Kerem: Evet selami amca uzun zamandır futbol topu istiyordu, kendisinin ki eskimiş. Bende ona getirmiştim ama evde yoklar sanırım. Neyse yarın uğrarım artık.
Selami: Oğlum bilmiyor musun? Taşındılar onlar asker adam tayini çıkmış yine alelacele olmuş zaten apartopar gittiler.
Duyduklarımla başımdan aşağı kaynar sular dökülmüştü. Selami amca bir şeyler daha söylemişti ama odağım onda değildi. Onunla vedalaştıktan sonra koşarak eve gittim. Sanırım ağlıyordum. Evet biliyordum bir gün taşınacaklardı. Altay bunu söylemişti ama bana söylemeden...
Hemen altaya yazmak için tabletimi açtım ve ona hesap sorarcasına yazdım.
@keremaktürkoğlu_1905: Sen ciddi misin ya Selami amca olmasa gittiğinden haberim bile olmayacak.
@_chp_altay_: Unut beni Kerem.
@keremaktürkoğlu_1905: Unut mu? CİDDİ MİSİN? KOSKOCA 2 YILDAN SONRA ONCA ANILARDAN SONRA BİR VEDA BİLE ETMEDEN GİDİP UNUT MU DİYORSUN?
SEN NE ZANNETTİN UNUTMAYI HA!?
UNUTMAK ÖYLE KOLAY MI SANDIN ALTAY!!
BENDE DİYORUM BU BEYEFENDİ NERELERDE ABİSİ GELMİŞTİR DİYORUM AMA SEN TAŞINMIŞSIN.
@_chp_altay_: Seni kendimden uzak tutmalıydım üzgünüm.
Bu kişi tarafından engellendiniz.
@keremaktüroğlu_1905: Bide engelliyorsun bana bu acıları çektirdikten sonra engelliyorsun öyle mi altay senden nefret ediyorum.
...
Altayı, bana yaptıklarını dediklerini asla unutamıyorum. Üstünden 3 yıl geçti ama unutamıyorum. Şimdi anlıyorum o zamanki duygularım arkadaşlık değilmiş de sevgiymiş. Aklım yeni varıyor böyle şeylere ama bu asla sonucu değiştirmiyor Altay beni bırakıp gitti.
Ama benim ona bir sözüm var. Futbolcu olacağım. O tutmasa da ben ona olan sözümü tutacağım.
Günümüz..
Bugün ilk defa Galatasaray'ın ana takımında oynayacağım. Hemde derbide. Maça çıkmamıza yarım saat kaldı ve kadrolar belirlendi. Yedeklerdeyim direkt ilk 11 de oynasam komik olurdu zaten.
Teknik direktörümüz Fatih Terim Fenerbahçenin kadrosunu sayarken bir isim çıktı ağzından.
"Yedekler
Kaleci: Altay Bayındır"Hayır bu o olamazdı. Değil mi? Yani çünkü o orta saha oynuyordu kaleci hiç olmamıştı. Ama ya o ise. Dalgın bir şekilde düşünürken.
Muslera: Kerem iyi misin?
Kerem: Ha yok iyiyim abi ilk maçım ya heyecanlıyım sadece.
Taktikler hakkında konuştuktan sonra ısınmak için sahaya çıktık ve saha da onu gördüm.
Canlı kanlı bir şekilde karşımdaydı.
Gözümün içine bakıyordu.
Sanki başarmışsın der gibi.
Unuttum sanmış.
Ama hayır Aktürkoğlu unutmaz.
Selam canolar sırayla her kitaba yeni bölüm yazıyorum. Süper mükemmel kitaplarıma yorum yapıp oy vermeyi unutmayız.
Biliyorum biliyorum süperim ya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unutmak Öyle Kolay Mı Sandın?
Hayran Kurgu'Sensizken beni mutlu mu sandın? İçimdeki acıyı görebiliyor musun Altay? Söylesene bana GÖREBİLİYOR MUSUN? YALNIZ KALMANIN BENİ NE KADAR ACITTIĞINI GÖREBİLİYOR MUSUN ALTAY? KONUŞSANA!" "NE YAPSAYDIM KEREM SENİ DE Mİ SÜRÜKLESEYDİM?" O bilmiyordu Alta...