18- Cevap

228 16 22
                                    

En uzun... Ve final bölümüyle karşınızdayım..

İlk öncelikle şunu söylemek istiyorum. Kitap gerçeklikten uzak olduğu için bu bölüm içinde hetero bir ship var. Rahatsız olacaksanız atlayabilirsiniz onların kısmını 😊✨

İyi okumalar 💗

~~~~~~~~~~~~~~~💫

~~~~~~~~~~~~~~~💫

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*3 Sene Sonra*

"Alo Chaewon, her şey tamam mı? Tabii ki Beomgyu da gelse olur. Eşini yalnız bırakacak halin yok ya. Tamamdır. Ben şirkete gidiyorum şimdi. Tamam tamam. Lobide görüşürüz. Yunho'yu unutmayın."

Bugün şirket için çok önemli bir gün. Şirketi devraldım ve o zamandan beri Kore'nin en büyük 2. Şirketi olmayı başardık. Bunun için basın toplanacak. Benimle röportaj yapmak istediler.

Tabii anlatılacak çok şey var. Nereden başlamalıyım?

--------------------

Zaman geçti. Biz büyük. Fakat dostluğumuz eskimedi. O da büyüdü.

O günden sonra babam bir hafta içinde şirketi cidden de bana devretti. Basın işleri falan derken böylece büyük şirket sahibi Bay Song'un bir oğlu olduğu da öğrenildi. Tabii ki Yunho kısmını basından itinayla saklıyoruz. Başımıza iş açılır yoksa. Fakat babam gerçekten benden içtenlikle özür diledi. Benim için bu yeterli değildi tabii ki. Uzun bir kırgınlık ardından barıştık. Yunho'yu da kabullendi.

Şirket bana devredilince okulu zor da olsa bitirdim. Bizimkilerin emekleri çok.

Okul bittikten sonra Wooyoung, San, Yunho ve ben aynı evde yaşamakta zorlanacağımızı anlayıp şirkete yakın aynı apartmana taşındık. Wooyoung ve San komşumuz yani.

San inat edip kliniği şirkete yakın bir yere açtı. Wooyoung'da onunla çalışıyor. Kliniğin ortaklarından biri ise Sunoo. Riki ise gerçekten kendinden hiçbir şey kaybetmedi. Hanımcılığın kitabını yazdı diyebiliriz. Tabii onlar hakkında konuşunca Jake ve Heeseung'u atlamak yanlış olur. Onlar için iş mutlu sonla bitmedi. Jake bir kızdan hoşlandığını Heeseung'a söyleyince Heeseung "dünya ahiret kardeşimsin Jake" dedi ve olay kapandı. Aramızda kalsın hala aşk acısı çekiyor.
Jungwon ve Sunoo en yakın arkadaş oldular. Ne zaman Sunoo haksızlığa uğrasa Jungwon ilk tanıştığımız zaman gibi resmen cırlıyor.

Şirketin avukatını atlayamam. Kendisi Kim Hongjoong olur. Eşi Park Seonghwa ile muhteşem ikililer. Onların evleneceği başından beri belliydi zaten.

Bu süre içindeki en sevdiğim anılardan biri onların evlilik hikayesi.

Mezuniyet günü bizden bir sene büyük olan Seonghwa ve Hongjoong hyungun mezuniyetini izlemeye gitmiştik. Birden Seonghwa hyung yanımıza geldi ve elimize bir sürü süs tutuşturdu.

Answer? / YungiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin