💗7💗

264 5 11
                                    

16:23

Obudziłam się w domu G. Jeszcze nie otworzyłam oczu ale wiedziałam już że nade mną stoi Qry. Chyba wróciłam już  ze szpitala. Postanowiłam otworzyć oczy, zobaczyłam nad sobą Qrego i świeżego.

Q:Julitka!!!

J:cześć...

Q:co ty taka smutna?

J:nie nic tak poprostu

Q:aha...

Widziałam że się zasmucił. Tylko czemu wyszedl z pokoju?

J:świeży...

Ś:hm?

J: przyniósłbyś mi wodę z kuchni?

Ś:tak, tak już lecę. A i jeszcze pytanie..

J:hm? Jakie?

Ś:zawołać Maję albo kogoś?

J:Maję i Hanie, okej?

Ś:daj minutkę

I wyszedł. Trochę poczułam się źle z tym faktem ale chwilę później usłyszałam krzyk Hani i Maji. Jezus! Rozwaliła mi klamkę. Maja...

M:ojć

H:hahah

J:hhhagyjahyhghy

Wtedy przyszedł Friz.. Majka ma prze je ba ne.

F: co tu się stało?!

H:no bo hah Maja zepsuła drzwi.. hahah

F:Jezus... Zaraz jedziemy po nowe drzwi

J:okejj hhihi

M:okej haha

H:hahahh

16:56

Wstawiłam storke że jade do galerii

Wstawiłam storke że jade do galerii

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

@

julitarozalska jadymy do galerii! 😚

H:GIRLSS JEDZIEMY SZYBKO DO SAMOCHODU!!!

J: a zjemy coś na mieście? Nie jadłam nic dzisiaj.

M:musisz spytać się Patryka bo to on z nami jedzie.

Jezus Qry z nami jedzie, a co jak jest na mnie wkurzony? Dobra biegnę do auta.
Przy aucie stał Patryk oparty o samochód. Przeglądam coś w telefonie, usłyszał nas i uśmiechnął się do nas. Chyba wszystko jest okej co nie? Hmm... Chyba tak. Wsiedliśmy do auta, ja do przodu a Maja z Hanią do tyłu. Dziewczyny robiły sobie zdjęcia i patrzyły coś w telefonach. Nie patrzyły się nawet na nas.

*Skip time*

17:18

Byliśmy już w galerii, w sklepie budowlanym. Wsensie ja byłam z Patrykiem a Maja z Hanią poszły do Bershki. Nie chciałam iść z nimi bo musiałam powiedzieć coś Patrykowi. Kiedy podeszłam do niego on złapał mnie za talię i zaczął mnie całować. Nie zaprzestał na całowaniu bo zaczął mnie przysuwać do półki. Nie chciałam się od niego odrywać ale nagle...

----------------------------------

Specjalnie dla geenziex009 <33

Jesteście ciekawi co się później stało? Hihi, sama najpierw muszę wymyślić 😯

U was też już pada śnieg? Bo u mnie juz tak mocno że jak wyszłam na dwór to aż mnie bolała ręka.

JUTRO ALBO JESZCZE DZISIAJ 8 CZĘŚĆ

356 słów

To uczucie//Qry x Julita (ZAWIESZONE)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz