Mi értelme van a szerelemnek? Kérdezem én. Szerintem semmi! Szeretsz valakit végre teljes szívedből, erre kiderül, hogy az a személy nem vonzódik a te nemedhez, helyette a sajátjához. Evvel csak egy a baj..pont akkor eszméltem fel, hogy szeretem, Han Jisung-ot!
-
Lee Minho húga vagyok, Lee Mingyeong. A Stray Kids a családom, velük nőttem fel úgymond. Minho-val 4 év van köztünk...amikor ő bekerült a Stray Kids-be 19 éves volt, én már 15. Állandóan a fiúkkal lógtam, mert utáltam egyedül lenni. A szüleink mindig a bátyámmal dicsekedtek mindenkinek, velem senkinek se soha. Hiszen mit is értem el? Talán azt, hogy hármasokkal végig bukdácsoltam a 9.-ig, mást se tettem le az asztalra. Nem zavart sose az, hogy mindenki a tesómmal volt megáldva, mivel én is nagyra tartom, büszke voltam rá, illetve hálás is, amiért eljutott idáig.
Általa ismertem meg a Stray Kids-et ugyebár. Chan oppa mindenben segített, támogatott, ha valami miniatűr dolgot elértem, megölelgetett. Changbin oppa állandóan megnevettetet, megtanított főzni (Minho-nak nem volt ideje rá). Hyunjin oppa megszeretette velem a művészeteket, így jöttem rá, hogy szobrász akarok lenni. Felix oppa mindig megmosolyogtatott, mintha fénylene a jókedvűségtől, habár meg is értem, egy olyan fiú mellett, mint Hyunjin (aki teljes szívéből szeret), én is boldog lennék, eszméletlenül. Seungmin oppa beszólásait soha nem felejtem el, megtanította nekem, hogyan vágjak vissza a gengsztereknek. I.N oppa alig 1 évvel idősebb nálam, de igazából szerintem én vigyáztam inkább rá, mint ő rám, szinte ikrekké váltunk. És Jisung oppa-nak mit köszönhetek? Azokat a pillanatokat, amikor vele lehettem~ akkor voltam a legvidámabb.
Amikor nem értettem a fizikát, mindig hozzáfordultam. Ezerszer viccesebben el tudta magyarázni, végig nevettünk. Ha őszinte akarok lenni, amikor vele voltam, akkor szinte mindig röhögtünk. Soha nem felejtem el azokat a kuncogásaidat, vigyoraidat, elpirulásaidat, amiket a társaságomban csináltál. Soha nem felejtem azokat az estéket el, amikor az adott album előtt meghallgathattam a zenéket, és már fejből vágtam őket a megjelenés napjakor. Soha nem felejtem el a pizsipartiainkat, amikor otthonról átmentem hétköznaponként is néha, viszont te soha nem voltál rám dühös emiatt, mint Minho, aki alig bírta ki, hogy ne szidjon le. Soha nem felejtem el azokat az estéket, amikor a lelki problémáimat meséltem el neked, te pedig csodás tanácsokat adtál, amik elfogadásával máris jobban lettem. Soha nem felejtem el azta napot, amikor a suliból mentem haza, de eleredt az eső, így eláztam, mire odaértem a dorm-hoz...nagyon aggódtál, hoztál pokrócot, kakaót, mindent, mintha vártál volna. Soha nem felejtem el azt, amikor először közösítettek ki egy baráti körből, mert az öleléseid sokkal többet segítettek nekem, mint hinnéd! Soha nem felejtem azt el, mikor egy srác rám akart mászni, én pedig nem tudtam megszökni, így csak egy nevet tudtam kinyögni...Han Jisung...te pedig ott teremtél~ a fiút lelökted rólam, engem pedig biztató ölelésekkel láttál el. Soha nem felejtem azt el, amikor az emberek ki akartak használni Minho miatt, mert te megtanítottál rá Jisung, hogy nem szabad bedőlnöm nekik! Megannyi dolog van, amit csakis neked köszönhetek...mivel hálálhatnám ezt meg?...
2020-ban 18 éves lettem. A világ legnagyobb partiját megrendezték nekem, meghívtak mindenkit, mint például Hannah-t, Chan húgát, illetve az öccsét is, Lucas-t; Felix-nek mind a két lánytesóját, Olivia-t, illetve Rachel-t is; ezenfelül még a barátaimat is a suliból. Rengetegen voltunk, életem egyik legjobb bulija volt, ha nem a legeslegjobb!!! Mindenkitől kaptam ajándékot, tőled Jisung egy óriási plüssmacit, aminek a hasára ez volt ráírva: ,,Soha ne felejtsd el, hogy tökéletes vagy!" Azóta, amióta megkaptam, bármikor ránézek, elbőgöm magam. Csak azért, mert tökéletesnek gondol/gondolt Jis, ez nálam olyan mennyiségű vidámsággal ér fel, hogy szavakba nem tudom önteni!
YOU ARE READING
Minsung - feat. me
FanfictionMiért akkor a legfájdalmasabb a szerelem, amikor végre szeretsz valakit????? (Oneshot) Köszi a borítót, @picidinoszaurusz! ❤️❤️❤️❤️