4

293 23 29
                                    

Hyunjin:
Tamam felix size iyi sohbetler bir isteğin olursa yazarsın.

MiniFelix:
Ama seninle konuşuyordum hyung

Hyunjin;
Sorun değil hoşçakal bir şey olursa yaz

MiniFelix:
Peki hyung hoşçakal

Hyunjin ile konuştuktan sonra içimi bir huzursuzluk kapladı seungmin Chan ile konuşurken telefonum çalmaya başladı. Geçen ay çalıştığım ama daha sonra kovulduğum kafenin patronu arıyordu.

Felix:
Efendim buyrun beni aramışsınız

Patron:
Alo felix yakın zamanlarda seni işten kovduğum için üzgünüm... bizimle yeniden çalışmak ister misin lütfen?

Felix:
Efendim sizinle çalışmak çok isterdim fakat maalesef bu sıralar çok yoğunum kusura bakmayın.

Patron:
Peki felix sen nasıl istersen ama bir sıkıntın olursa beni arayabilirsin

Felix:
Tamamdır efendim iyi günler hoşçakalın

Patron:
Hoşçakal felix.

Patronla konuşmamı bitirdikten sonra seungmine dönüp karnımın ağrıdığını söyledim ve özür dileyerek eve gittim. Seungmin benim çocukluk arkadaşımdı ve ortaokul hariç hep aynı sınıftaydık.

Eve geçtikten sonra karnımın ağrısının geçmesi için ilaç içtim ve yatağıma geçtim biraz kestirdikten sonra acıktığımı fark edip ayağa kalktım. Kendime küçük bir sandviç hazırladım ve yedim.

Yemeğimi yedim ve bulaşıkları toplarken telefonumun çaldığın duydum odama girip telefonu elime aldım arayan kişi Hyunjin'di telefonu açıp kulağıma götürdüm.

Felix:
Efendim hyung?

Hyunjin:
İyi misin eğleniyor musun?

Felix:
Nasıl yani anlamadım hyung

Hyunjin:
Diyorum ki arkadaşların ile eğleniyor musun?

Felix:
Hyung ben eve gideli çok oldu

Hyunjin:
Neden eve geçtin ki?

Felix:
Kendimi kötü hissettiğim için kalktım ama daha iyiyim Şuan

Hyunjin:
İyi bakalım bir şey olursa beni ara kendine dikkat et Hoşçakal felix

Felix:
Sende kendine iyi bak hyung hoşçakal.

Hyunjin bana trip mi atıyordu yoksa ben mi öyle düşünüyorum bana böyle davranmadığı için garip gelmişti.

~ 2 saat sonra ~

Çok uykum geldiği için kendimi yatağa attım kulaklık takıp gözlerimi kapattım böyle daha iyi uyuyordum.

Yavaş yavaş uykuya daldım...

Sabah*

Alarmım çalmaya başlayınca alarmı kapattım ve yavaşça ayağa kalktım lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadıktan sonra mutfağa indim ve kendime bir kase gevrek hazırladım gevreğimi bitirir bitirmez yukarı odama çıkıp üstüme okul kıyafetlerimi giyindim saçlarımı her zaman ki gibi taradım ve düzelttim.

Kapının önüne çıkıp ayakkabılarımı giydim ve telefonumu açıp seungmini aradım

Seungmin:
Günaydın civciv nasılsın?

HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin