5

285 20 16
                                    

Okul bittiğinde Seungmin ve Chan ile birlikte dışarı çıkıp biraz yürümüştük. Chan bizi bir kafeye götürdü ve orada biraz sohbet ettik. 2 saatlik bir sohbetin ardından hepimiz evlere dağıldık.

Evime doğru yavaş yavaş yürüyordum. Kulağımda kulaklık varken yürümeyi çok seviyordum. Yağmur damlaları çiselirken hızlı adımlarla yürümeye başladım, Yağmur giderek arttığından dolayı bir bankın altında yağmurun azalmasını bekledim. Yaklaşık 15 dakika sonra yağmurun azaldığını gördüğüm gibi ayağa kalkıp yürümeye başladım gerçekten çok acıkmıştım bir an önce eve gidip aç karnımı doyurup film izlemek istiyordum.

Eve yaklaşınca adımlarımı hızlandırıp kapıyı açtım ve kendimi içeri attım. İlk işim ılık bir duş alıp karnımı doyurmak oldu kendime bol soslu bir tanem hazırladıktan sonra oturma odasına geçtim.
Güzel bir K-drama bulduktan sonra yemeğimi yemeye ve K-drama'yı izlemeye başladım.

Yemeğimi bitirip tabağımı yere bırakıp koltukta uzanarak Filmimi izlemeye devam ettim.
Bir süre sonra uykumun geldiğini hissederek ayağa kalkıp odama doğru yürüdüm lavaboda dişlerimi fırçalayıp yatağıma yattım 10 dakika kadar telefona baktıktan sonra gözlerimi yavaş yavaş kapattım ve uykuya daldım...

Sabah uyandığımda gözlerimi açıp yüzümü ovaladım
İlk işim lavaboya girip elimi yüzümü yıkamak oldu hava soğuk olduğu için üzerime mavi bir sweatshirt giyindim ve eşofman altı giydim aç olmadığım için kendime bi bardak kahve yaptım sabah kahve içmek beni daha enerjik yapıyordu çok sık kahve içmesemde kahveyi seviyordum içip kalktıktan sonra telefonumu alıp evden çıktım ve ayakkabımı giyindim

Bu sefer çok uzun yazamadım bebeklerimmm kusura bakmayın sizleri seviyorum Stray kids ile kalın 💗

HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin