44.𝓭𝓮𝓸

129 5 0
                                    

"𝓝𝓪𝓼𝓲 𝓹𝓸𝓰𝓵𝓮𝓭𝓲" - 44.𝓭𝓮𝓸

Tata:"Ali opet. Sada ćeš ti da patiš malo."

Pridje Cameronu i uhvati ga oko vrata, te mu prisloni nož na grlo.

Ja:"Neee!!!"

Tata:"Šta je sada bilo."

Ja:"Molim te nemoj da ga povrediš..."

Stavim ruke na usta da prigušim jecaje od plakanja.

Ja:"Uzmi mene. Ostavi njega."

Cameron:"Aurora u redu je."

Tada mi je namignuo i neočekivano je uspeo da se izvuče. Skočio je na njega i počeli da obaraju jedan drugog. Kada sam videla da Cameron neće moći da ga porazi, izvukla sam pištolj i pucala u oca. Pogledao je u mene, a onda pao.

Pridjem Cameronu i zagrlim ga, a onda je krenuo da pada.

Kada je pao videla sam da mu je nož bio u stomaku.

Ja:"Ne, ne, ne, ne, Camerone. Ne ostavljaj me. Zašto si uopšte pošao za mnom?"

Cameron:"Volim te."

Ja:"Ne, ne, ne govori kao da se opraštaš. Ne možemo ovako da se rastanemo."

Brzo sam pozvala hitnu pomoć i ona je došla iznenađujuće brzo.

[•••]

U bolnici je došla i policija i ja sam sve lepo ispričala šta se desilo od početka. Zaključili su da je samoodbrana u pitanju. Zahvalili su se i pozeleli brz oporavak, te otišli.

Nakon njih u bolnicu su došli tetka, Oliver i Helen koja me je odnah zagrlila.

Helen:*Žao mi je, Rora. Bila sam odvratna. Znala sam koliko si bila uplašena, a nisam marila. Oprosti mi molim te."

Stegne me još jače.

Ja:"U redu. I Izvini i ti. Nisam trebala tek tako da odem i da te napustim."

Nakon nekog vremena je došla i njegova devojka.

Odmah me je napala.

Xx:"Ko si bre ti? Zbog tebe je sada u toj sobi. Zbog tebe lezi povređen. Uništila si mu život. Ako ne preživi..."

Oliver:"Dosta! Ko si ti da tako razgovaraš sa mojom sestrom, ha? Ko? Da te više nisam video pored nje."

Ona se namršti i sedne n stolicu, malo dalje od mene, a ja se zahvalim Oliveru.

U tom trenutku je izašao doktor.

Doktor:"Cameron je dobro i budan je."

Tada je njegiva devojka krenula ka sobi, a doktor ju je zaustavio.

Doktor:"Vi ste njegova devojka Aurora?"

Xx:"Ne. Ja sam Nancy."

Doktor:"On je rekao da želi da vidi Auroru."

Ona me pogleda i namršti se, te se vrati na stolicu. Pogledam u tetku i ona mi se samo nasmejala.

Udjem unutra i on krene da se uspravi, ali zastane kada ga zaboli rana.

Ja:"Nemoj, lezi."

Tada se lagano spustio na jastuk, a ja sam sela kraj njega, te me on uhvatio za ruke.

Cameron:"Tamo si bila spremna da daš život za mene. I da dozvoliš da ti uradi isto sto je radio nekada. Bukvalno si ga ubila zbog mene."

Ja:"Volim te, Camerone."

Cameron:"Još samo kada se ne bi opirala."

Tada sam promenila temu.

Ja:"Nancy je ispred. Pozvacu je."

Krenem da ustanem, ali me on zaustavi.

Cameron:"Ne želim Nancy, već tebe. Ti si ta koju volim."

Kaže, a ja mu pridjem blize i poljubim ga. Dosta mi je više bežanja. Volim ga, i on mene voli. Želi me opet nankon svega. On je taj.

•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮

"Naši pogledi"Where stories live. Discover now