Merhabaa kesin kotu olucak ama 2eong fic yazmaya karar verdimm💋🌟
Postumu hazirlayip hemen attim.
clean_0828:Nasilsinizz!Bugünki canlı yayına hazır mısınız??
Bu gun canli yayin acacaktim.Belki isteyenleri de canli yayina alirdim.
Genelde pek canli yayin acmazdim ama o kadar cok istendi ki bende dayanamadim.Canli yayin actigimda herkes chate tam olarak bir issiz gibi "Beni al!" yaziyorlardi ki NPC olup olmadiklarindan emin degildim.
Yatagimdan kalkip direk mutfaga gittim sirket beni zor bir diyete sokmustu genelde actim.Kucuk buz dolabinda sadece birkac sebze ve su siseleri vardi.Yine ac kaldim deyip dolabi geri kapattim.
Telefonumu alip sirketin sitesine girdim.Bu yeni bir uygulamaydi diyetteki idoller oradan siparis verebiliyordu ,hem fiyati uygundu hem de saglikliydi.Oradan birsey secip telefonumu kapattim.Bu aralar yeni sarki cikarmadigim icin rahattim, ama yakin zamanda sirket sarki isteyebilirdi.
Sirket bu sefer viral olacak birsey istiyordu bu yuzden unlu bir sarkiciyla soyleyecektim.İstersem ben de sarkici secebilirdim.Bildirim sesiyle irkildim.Postuma yorum gelmisti.
eliyw_05:Sejeong yine cok guzelsin!💋
stally_:Yeni sarki gelmiyor mu?;(
sejfanny:Canli yayini bekliyoruzz
bk_arta:🌟
Son yorum unlu bir sarkicidandi.Jo Byeong kyu hep hayran oldugum biriydi.Sarkilari cidden cok guzeldi hatta fav sarkim "Ready" di.Postuma yorum atmasi beni sevindirmisti.Profiline tikladim ve son fotografina girdim.
bk_arta:Teşekkürler!😊💓
Bu odul "Yilin en iyi sarkicisi" oduluydu.Bunu cok istemistim ama kesinlikle Byeong daha uygundu.
Kapim calinca gidip yemegi aldim.Canli yayin acmaya karar vermistim.Baslattim!
"Gunaydinn!Nasilsinizz!"
chat:
Beni all!
Günaydın sejeong
Lütfen beni all😭"Sakin olunn.Almaya calisicam."
Hepsi birden istek gonderiyordu ama aralarinda bir istek gozume carpti.*bk_arta canli yayina katilma istegi gonderdi.*
Byeong canli yayin istegi mi gonderdi?! Hemen almak icin tikladim.
B:Merhaba Sejeong.
S:Selam Byeong!Seni gormek cok guzell!!
B:Senide oyle sejeong:Dchat:
Vayy sejeong?
Cok yakisiyorsunuzz
Ohaa gelmis benim best ciftChati okuyunca guldum.Byeongda bana guldu.
S:Byeong,yeni sarkin cikacak mi?
B:Bilmiyorum, ama yakin zamanda sirket haber verir.
S:Benimde oyle:)
B: Pekii ne yapalim?
S:Chate soralimmchat:
Kalp yapinn edit yapicamS:Kalp yapalim ozaman:)
B: Pekii
B:Peki ozamann bugunluk bu kadar yeter hoscakalinn
S:Hoscakal byeong!
"Ozaman bende kapatiyorumm:)"Canli yayini kapatip yatagima uzandim.Aslinda ben sarkiciyi secmistim:)
Profiline tiklayip mesaj attim:
clean_0828:Selam Byeong,biraz hizli oldu ama.Sana bir teklifim var.Ben yeni cikaracagim sarkiyi bir baska sarkiciyla soyleyecektim.Sana da uyarsa birlikte sarki cikaralim mi?
Az once goruldu
Yaziyor...bk_arta:Cok sevinirim!Fakat ilk once sirkete sormaliyim.
clean_0828:Pekii,bekliyorum
Az once gorulduBeklerken yeni bir post hazirladim.Eger kabul ederse atacaktim.
clean_0828:Hazir olun!Yeni sarkim ortaligi yakacak😫
Tam o sirada byeongdan mesaj geldi.
bk_arta:Sirketim uygun gordu!Ayrintilari konusmak icin yemek yiyelim mi?
clean_0828:Cok sevindim!Olur;)
️❤️
*bk_arta bir mesajini begendi!*Ekrana bakarak gulumsedim;)Hemen postumu attim:)
Baya mukemmel bir yerde bitirdim.
oy ve yorum?💋💋❤️