bölüm 7

3 5 2
                                    

Lena:ahh!geç kalıcam edwards çoktan gelmiştir.üzerime giydiğim bu saten kumaşlı elbisenin sırtındaki bağcıkları yüzünden saçımı yapmaya geç oturdum.bitmek üzere saçlarım. demirleri iyiki erkenden ısıtmaya bıraktım.kafama şu incili tokalardan takdı mı  bitti. Ve hazırım artıl inmem gerek.
Edwards: bahçedeki çiçekler mis gibi kokuyor.şu beyaz papatyalardan bir tane koparıp lenaya vermek istiyorum.papatyaları çok sever.

    Edwards tam papatyayı koparmaya eğildiğinde Lena merdivenlerden iniyor..

Lena:Aa Edwards orada işte umarım fazla bekletmemişimdir.
Edwards:vay canına bu inen Lena olmalı etraftaki insanlar onun güzeliğini fark edip bakıyorlar.hemen onun yanına gitmem gerek.
Lena:umarım fazla bekletmedim.
Edwards:yo... yok, yok hayır.geleli fazla olmadı. bu arada çok güzel olmuşsun bu papatya senin için.
Lena:teşekkür ederim sende çok yakışıklı olmuşsun. bu papatya çok güzel saçlarımın arasına koymak istiyorum.
Edwards:rica ederim.
Lena: sanırım atlar hazırlanmış geldiler.
Edwards: evet, hadi gidelim geç kalmadan.
Lena:tamam gidelim.
Edwards lenaya kolunu uzatarak yumuşak bir şekilde koluna girmesini istedi.lenada samimi bir şekilde eğilerek bindiler
Lena:dışarısı ne kadar ısısız perdeden bakarmısın.
Edwards:evet bu yolu biliyorum geç kalmamak için tercih edilir genellikle. az  kaldı.
Lena:hmm bakıyorumda  buraya alışmısın.
Edwards:ahaha...yani 2 yıl oldu  ara sıra dostlarımla gelirim buraya.ama tam alışmış sayılmam.
Lena: anladım.ama buralar güzel sesiz sakin kimse kimseye bulaşmıyor güzel bir yer acaba burada kendime bı yermi yapsam.
Edwards: Lena her zaman yanındayım ama babanın seni ne kadar merak ettiğini biliyorsun şuan tüm askerler seni arıyor.
Lena: biliyorum Edwards önce dönüp meseleyi halletmek istiyorum daha sonrasında buraya gelmek isterim.
Edwards:evet güzel düşünmüşsün.ah geldik işte.hadi inelim.

Edwards önce inip elini lenaya uzatıp buyrun prensesim dedi.

Lena:ahahah ah Edwards şaka yapmayı bırakmışsın sanmıştım ama görüyorumki devam ediyorsun.peki o zaman bunu sen istedin.tabiki prensim çok naziksiniz.

İkiside aynı anda birbirine bakıp gülümsediler

Edwards: seni gülerken görmek beni mutlu ediyor.
Lena:seninde böyle beni gülümsetmeden beni mutlu ediyor uzun zaman sonra böyle güldürdüğüm için teşekkür ederim.
Edwards:o zaman bunu sık sık yapmalıyım sevgili prensesim.
Lena: minnettar olurum sevgili prensim.

Konaklama yerindeki bahçede biraz sohbet ettikten sonra içeri geçtiler
 
Lena: Edwards ne tarafa geçelim.
Edwards: cam köşesini ayırttım bizim için hadi geçelim.
Lena: tamam geçelim. buranın en güzel yerini seçmişsin.
Edwards:evet camın yanında oturmayı sevdiğini unutmayarak seçtim.
Lena: teşekkür ederim.
Edwards: rica ederim teşekkür etmene gerek yok Lena rahat ol lütfen.
Lena: tamam ...

Yuvarlak Bordo örtüyle.kaplanmış mum ve çiçeklerle süslenmiş yemek masasına oturdular...

Görevli: Hoşgeldiniz efendim başlangıç olarak ne alırsınız.
Edwards:ben yeşil mercimek çorbası alırsam iyi olur.
Görevli:tabi efendim.siz ne alırsınız efendim.
Lena:bende aynısından lütfen.
Görevli:tabi efendim hemen geliyor.
Edwards:Eee anlat bakalım kaçak prenses aklında bişeyler varmı.
Lena:yani birşeyler düşündüm eğer yapabilirsem.
Edwards: tabiki yapıcaz.
Görevli:buyrun efendim afiyet olsun
Edwards: teşekkür ederiz.
Lena:mmm çok güzel kokuyor hadi içelim
Edwards:evet harika görünüyor afiyet olsun.
Lena: afiyet olsun.
Görevli: efendim yemek olarak ne istersiniz.
Edwards: buranın meşhur etli bir yemeği varmış yeni çıkmış sanırım bize ondan iki tane ve salata lütfen.
Lena:kırmızı şarap'da lütfen.
Görevli:tabi efendim nasıl isterseniz
Edwards:Lena eminmisin şarap içmek istediğine.
Lena:evet hem iyi gelicek eminim.
Edwards:peki bu gece lenaya o zaman.
Lena:ahahaha
Edwards:hahaha eski güzel günler aklıma geliyor.
Lena:benimde...
Görevli:buyrun efendim afiyet olsun.
Edwards: şarapları ben doldururum teşekkür ederiz.
Görevli: nasıl isterseniz efendim.tekardan afiyet olsun
Lena:yemk çok lezzetli görünüyor. Edwards bana bı kadeh kırmızı şarap doldururmusun.
Edwards: tabiki hemen dolduruyorum.
Lena: teşekkür ederim afiyet olsun.
Edwards: afiyet olsun.
Lena:ahh işte bu tad beni dünyadan uzaklaştırılmış gibi hissettiriyor.
Edwards: yavaş Lena sarhoş olucaksın
Lena:yok hayır bir kadeh daha lütfen
Edwards: peki nasıl istersen

İkiside bir süreden sonra deli gibi içmeye başladı...

Edwards:ah Lena biliyormusun sana uzun zamandır söylemek istediğim bir şey var.
Lena:ahh başım dönüyor. nedir söyleyebilirsin
Edwards:.mmm nasıl söylesem ben senden galiba hoşlanıyorum...
Lena:saçmalamayı bırak Edwards geç olmadan kalkmamız lazım başımı kaldıramıyorum.
Edwards: doğru söylüyorsun.pardon hesabı alabilirmiyim.
Görevli:tabi efendim buyrun.
Edwards: teşekkürler buyrun bu hesap buda bahşişiniz.
Görevli sağolun efendim aracınız geldi kapıda sizi bekliyorlar ben size eşlik edim
Edwards:evet çok iyi olur Lena hadi gidelim.
Lena:tamam kolumdan tutarmısın edwards.
Edwards:yürüyecek gibi değilsin o yüzden kucağıma alsam iyi olucak sanırım.
Görevli:evet efendim haklısınız hanım efendi gözlerini bile açamıyor.ben paltonuzu alıyorum.
Edwards:Lena 3 diyince alıcam seni 1,2,3 hadi bakalım elini boynuma sar lütfen.
Lena:mmm tamam.
Görevli:buyrun efendim sağ taraftan.
Edwards:kapıyı açarmısınız.
Görevli:hemen efendim.
Edwards: teşekkür ederim çok yardımcı oldunuz.
Görevli:ne demek vazifemiz. İyi geceler
Edwards:iyi geceler.ah Lena sana içme bu kadar demiştim ama böylede çok tatlı oluyorsun bir çocuk gibi mızmızlanıyorsun. dışarısı çok soğumuş Lenanın üstüne bu paltoyu atmam lazım yoksa hasta olucak.
Lena:uykulu haliyle;çok soğukkk
Edwards: tamam az kaldı yolun bitmesine birazdan varırız konaklama yerine.umarım senden hoşlanıyorum dediğimi hatırlamazsın.
Lena:ne kadar kaldı edwards.
Edwards: çok az kaldı geldik bile

Kapıyı konaklama yerindeki görevli açtı

Edwards: geldik Lena uyanacak gibi değilsin o yüzden tekrardan kucağıma almam lazım 1,2,3 gel bakalım minik prenses. Cebimde anahtar var rica etsem önden kapıyı açar mısınız
Görevli:tabi efendim anahtarı aldım ben önden gidim.
Edwards: tabi iyi olur sağolun.
Görevli : kafasını sallayarak:rica ederim diyip gitti.
Edwards:Lena anahtarını bulamadım çantana baktım ama göremedim bu yüzden seni bu akşam odamda misafir edicem.
Görevli: buyurun efendim yardım etmemi istermisiniz.
Edwards: sağolun sizede zahmet verdik bundan sonrasını ben hallederim.iyi geceler.
Görevli:tabi efendim nasıl isterseniz bı ihtiyaç olduğunda söylersiniz iyi geceler.
Edwards:ahh Lena kusucakmısın hemen banyoya gidelim.
Lena:kustuktan sonra Edwards;bana kıyafet verirmisin üstüm battıda.
Edwards:tabi hemen bu gömlek sana olur umarım al bakalım gözüm kapalı
Lena:tamam aldım teşekkür ederim umarım olur giyim bakalım ah tam oldu diz kapağımın çok az üstüne geldi neyse bir şey olmaz
Edwards:çıktın mı?
Lena:evet çıktım ben gitsem iyi olucak geçeni mahvettiğim için özür dilerim en kısa zamanda telafi edicem
Edwards: özür dilemene gerek yok Lena. Bu akşam burda kalabilirsin iyi hissetmiyorsan.
Lena:iyiyim iyiyim teşekkür ederim gidip uyusam sabaha kadar iyi olucak.
Edwards:peki nasıl istersen sana odana kadar eşlik edim o zaman.
Lena:gerek yok ama sen bilirsin
Edwards:gelsem daha iyi hem aşagıya inmem lazım elbiseleri çamaşırhaneye vericem.
Lena:peki o zaman gidelim.
Edwards:tamam çalmışları aldım anahtarı aldım çıkalım.
Lena: geldik işte herşey için çok teşekkür ederim güzel bir geceydi.
Edwards:ne demek her zaman gidip iyice dinlen.iyi geceler tatlı rüyalar
Lena:sanada iyi geceler tatlı rüyalar.

Lena odaya girdikten sonra Edwards çamaşırhaneye çamaşırları bırakıp odasına çıktı ve uyudular...















 

My Lena 🦋Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin