"Gece daha yeni başlıyor."

1.1K 70 59
                                    

Ellerimi yatağa bastıran büyük ama yumuşak bir el.

Boynumda hissettiğim dolgun dudaklar.

Göğüslerim üzerinden kayıp karnıma kadar inen bir diğer el.

Her şey sikik bir rol için bile olsa şu an kendimi kaptırmamak imkansızdı resmen. O harika ve şu an her şeyin gerçek olması için canımı bile verebilirdim.

Boynumdaki öpücüklerinin yerini dişleri ve dili aldığında inlememe engel olamadan çoktan inlemiştim. Şu an onun da kendini kaptırdığına eminim çünkü bu ısırıklara gerek yoktu zaten makyaj ile yapılacaktı morluklar.

Chan'ın boynumdaki oyalanışı sürerken elleri ise üzerimdeki gri eşofmanıma kaydı ve onu yavaşça çıkarmaya başladı. Şu an çekim yaptığım alanda pek fazla kişi yoktu sadece kameraman ekibi ve yönetmen vardı. Makyöz ekibi kayıtlara ara verildikçe içeri giriyordu çünkü zaten yeterince küçük bir odadayız.

Tanrım, neden şu an hiçbir şey gerçek değil çıldıracağım!

Ellerimi zaten çok da sıkı tutmadığı elinden kurtardım ve sırtına çıkarıp uzun olmayan tırnaklarımla oraya izler bırakmaya başladım. Bu sırada rol yapma bahanesi ile gerçek inlemerimi sunuyordum. Chan kafasını boynumdan kaldırıp şehvetten kızarmış gözlerini, gözlerime dikti.

Dudaklarını dudaklarıma bastırıp "Acıtmayacağım sevgilim, kendini bana bırak." diye mırıldandı.

"Hayır, sert olmanı istiyorum, acıma sakın."

Onun gibi dudaklarına doğru fısıldadım ve gözlerinin içine cesurca baktım. Bu sözüm ile sertçe yutkundu ve dudaklarıma tekrar yöneldi. Yumuşak dudaklarına dilimle baskı yapıp aralamasını sağladım ve dillerimizi birleştirdim. Ellerimi boynuna doğru çıkartıp iyice sarıldım ve kafamı da aynı şekilde sağa doğru yatırdım, bununla birlikte dudaklarıma daha şiddetli asılırken inlememe engel olamadan çoktan inlemiştim.

Öpüşmemizi çok da uzatmadan oradan yavaş yavaş göğüslerime doğru kaymaya başladı. Diliyle çizdiği tükürük yolu loş ışıkta bile parlıyordu ve şu an çoktan erekte olduğumu hissediyordum bile. Sağ göğüs ucuma dilini değdirdiği anda ellerimi saçlarına çıkardım.

"Mhh, Chan... Ahh"

Saçlarına asılıp daha çok bastırdım. O sırada sağ eli boş durmayıp çoktan sol göğsüme uzanmıştı bile. İki kısımdan da aldığım zevkle gözlerimi daha sıkı kapatıp, başımı yastığa iyice bastırdım ve geriye doğru attım.

"Daha hızlı em-mhh dayanamıyorum hadi!"

Oynadığım rolün arsızlığını seveceğim aklıma hiç gelmezdi ama şu an rolümü yaşıyorum ve bu en büyük şansım olabilir.

Arsız bir piçtim sevgilime karşı.

Chan sızlanışım ile seksi bir gülüş bıraktı göğüslerime doğru. Dikleşmiş göğüs uçlarımdan dikkatini çekip daha da aşağıya kaymaya başladığında çoktan altımdaki boxer'ı ıslattığımı fark ettim.

Siktir!

Ellerini boxer'ıma atıp küçük bir baskıyla hafifçe kaydırmaya başlamıştı ki o lanet sesi duyduk.

"Kestik!"

Chan elini üzerimden çekip içeri giren makyözlere dönerken ben de tepeme dikilen kadına bakıyordum. Elinde tuttuğu kaba diğer elini sokup çıkardı ve yüzüme doğru uzandı.

Şu an bunu ter niyetine izleyiciye yutturuyorduk.

Elleri aynı işlemi yaparak boynuma ve köprücük kemiklerime inerken gözlerimi yatağın ucunda sadece yan profilini görebildiğim partnerime çevirdim. Ona da aynı şekilde terlemiş algısı yaratmak için biri ilgilenirken sırt kısımlarına elindeki adını bilmediğim saçma malzemelerle bir şeyler yapıyordu başka bir kız.

Backstage | Chanmin [OneShot]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin