V.I.P.
Žáner: Krimi, Thriller
Dĺžka filmu: 2 hodiny 8 minút
Obsah: Kim Gwang-il (Lee Jong-suk), syn vysokopostaveného severokórejského úradníka, je podozrivý zo spáchania sériových vrážd po celom svete. Najprv so svojimi kamarátmi radil v Severnej Kórei, potom sa presunuli do Hongkongu a teraz vraždia v Soule. Po jeho stopách sa púšťa so svojím tímom detektív Chae Edo (Myeong-min Kim), lenže čoskoro zistí, že zatknúť ho nebude vôbec jednoduché. Polená pod nohy mu hádže agent NIS Park Jae-hyuk (Dong-gun Jang), ktorý spolupracuje so CIA, ktorá má v prípade tiež svoje záujmy.
Môj názor: Členovia tajných služieb, ktorí sa bijú o to, kto dostane severokórejského psychopatického vraha ako prví. Tak by sa dalo zhrnúť, o čom presne bol V.I.P..
Celý príbeh sa zameriaval viac na drámu medzi policajtmi než na samotného psychopata, čo bolo v konečnom dôsledku škoda, lebo Lee Jong-Suk bol v roli sériového vraha naozaj dobrý. Čo tu chýba je poriadna akcia, ktorá sa síce udeje v niekoľkých posledných minútach filmu, no je dosť prvoplánová.
Musím povedať, že prvé časti filmu ma bavili zo všetkého najviac, hoci boli dosť nechutné. Gwang-Il vyčíňa so svojou partičkou kamarátov, ktorí unesú mladé dievča, ktoré mučia a nakoniec aj zavraždia. Potom príbeh pokračuje ako jedna veľká policajná dráma a Gwang-Il sa stane len akýmsi pozorovateľom.
Agenti sa hádajú medzi sebou, čo je pre Gwang-Ila dobrým predstavením. Pre mňa, ako diváka, to bolo zbytočné.
V čom som videla najväčší problém, bol scenár. Zameriaval sa na úplne zbytočnosti namiesto dôležitých vecí. O Gwang-Ilovi nevieme skoro nič, až na to, že je synom úradníka a že je génius, ako to o sebe sám povedal. Detektív Chae Edo bol naozaj horúca hlava a to koľkokrát si počas filmu zapálil cigaretu... v podstate vo filme nič iné nerobil len sa hádal a fajčil.
A nakoniec zakončenie v podobe prestrelky. Dve hodiny a osem minút je fuč.
Film mal potenciál, ktorý ale nebol využitý. Čo sa hereckej zostavy týka tam nemám námietky, pretože film bol po hereckej stránke skvelý. Aj napriek všetkej tej „dráme" mal film pomerne rýchly spád a celkovo sa naň dobre pozeralo.
V.I.P. by som ohodnotila troma hviezdičkami z piatich a to za herecké obsadenie, rýchly spád a prvotné časti, ktoré ma bavili najviac.
YOU ARE READING
Kdrama reviews
RandomStatus príbehu: Dokončené Keďže už dlhšiu dobu prebiehajú na mojom Instagrame knižné recenzie, povedala som si, že podobný koncept by som mohla urobiť aj na Wattpade. Tu však namiesto kníh budem rozoberať kdrámy, ktoré som videla. Samozrejme, berte...