- 25 -

175 29 3
                                    

HanJisung

NE?

HYUNJİN!

NASIL?!

HwangHyunjin

Çıktım.

Eve gidiyorum.

Çıplak ayakla çıktım!
[06.32]

Koşuyorum!
[06.38]

Taksiye bindim.
[06.45]

Yanımda para yoktu diye kavga ettim şoför ile.

Ama sonunda evdeyim.
[06.59]

HanJisung

En başından anlat deli şey!

Ne oldu?

Nasıl oldu?

HwangHyunjin

Hatırladıklarım,

Ben tek başıma oturmuş içkimiz yudumluyordum.

Bir yandan da Seungmin'i düşünüyorum,

Seninle onun hakkında konuştuktan sonra aklıma takıldı.

Sonra kafamı kaldırıp etrafa bakınmaya başladım. Gözlerim etrafta gezinirken bir bedenin doğrudan bana baktığını fark ediyorum.

Kafamı aynı hızda sağa doğru çevirirken fark ettiğim şey ile o bedene bakıyorum. O kişinin Minho olduğunu anlıyorum derin bakışlarından.

Gözleri zaten ben Lee Minho'yum diye bağırıyordu.

Nedenini bilmediğim bir öfke ile bana bakarken onu inceledim istemsizce. Üzerinde muhtemelen her gün giydiği klasik takım elbiselerden vardı. Saçlarını siyaha boyatmıştı, öyle hatırlıyorum.

Bacaklarını iki yana açmış U şeklindeki deri koltuklarda oturuyordu. Önündeki masaya elindeki bardağı sertçe bırakmıştı.

Gözlerimi ondan alamadığımız fark ettiğimde bedenimi önüme çevirip bar tezgahına yasladım bedenimi. Önümdeki bardağı kafama dikip yenisini istedim.

Yeni bardak gelmeden önce belimin sol tarafında bir el hissettim. Kafamı ilk önce sola sonra sağa çevirdim. Tam sağ tarafımdaydı. Dibimdeydi. Burun burunaydık.

Bana ruhsuz bir şekilde bakıyordu. Sanki hiçbir şey hissetmiyordu. "Selam.." Diye mırıldandı. Sesi o kadar çekiciydi ki..

Ben de, "S-selam." dedim kekeleyerek.

Uzanıp kulağımın arkasını öptü.

Şok olmuştum.

Ama eskiden hissettirdiği tüm duyguları tekrardan hissettirmisti bu hareketleri ile.

Gerisi ise.. Vahşi birkaç hareket ve süratli bir araba yolculuğundan sonra karanlık, ferah bir odada geçen gerici temaslarımız ile dolu.

Sonra uyuyakalmışız ikimiz de.

GERİ KALANI İSE ŞİMDİ! ŞU AN!

İNANABİLİYOR MUSUN OLANA?

HanJisung

Çüş.

Çüş çüş çüş.

Tanrım..

İnanamıyorum.

Sarhoş muydu acaba?

Böyle bir şey yapmaz bence..

HwangHyunjin

Bence de ama.. Of..

İnanamıyorum ya.

HanJisung

Bence geri dönüp konuş onunla.

HwangHyunjin

Ya saçmalama.

Asla geri dönmem.

Asla hem de.

Of.

Yirmi beş yaşına gelmişim yaşadığım olaya bak.

HanJisung

On yıl önceki aşkın ile yatmak :)

HwangHyunjin

Kes sesini 🤠

HanJisung

Peki..

ex massages - hyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin