- 16 -

214 35 8
                                    

HwangHyunjin - HwangHyunjin

Hayatım..

Hayatım ve hayatım..

O artık gitti.

O artık yok.

Onsuz yaşayabileceğim, evet.

Fakat.. Onu her yerde arayacağıma eminim.

Saat dört gibi, söylediği gibi evimin önündeydi. Üzerinde yaşını baya büyük gösteren bir takım elbisesi vardı, çok çekici görünüyordu.

Evimizin virandasında elleri cebinde bir şekilde beni bekliyordu. Saat dört gibi ben eve yeni dönüyordum.

Evimizin önündeki pahalı, lüks siyah arabayı görür görmez onun geldiğini anlamıştım. Her attığımda kalp atışlarımın daha hızlı atan adımlarımla ona doğru koşmaya başladım, yağmur çiseliyordu. O da beni görür görmez adımlarını bana yöneltmişti. Islanmak umurunda değildi.

Ona kavuşur kavuşmaz kollarımı boynuna sarmış ve dudaklarına kapanmıştım. Ben onu saniyelerce öptüm, benden ayrıldı. Beni hafifçe ittirdi.

"Gidiyorum."

Sesi hala kulaklarımda biliyor musun? Hala duyuyorum onu.

Ona ayrılmak istemediğimi söyledim defalarca. Çok yoğun olacağı için bana vakit ayıramayacağını, hak ettiğim değeri veremeyeceğini söyledi. Hüzünlüydü. Çok istiyorsam hala beraber kalabileceğimizi ama bu sonumuzun kötüye gideceğine sebep olacağını söyledi. Haklıydı. Öyle olurdu yüksek ihtimalle.

Biz de orada ayrıldık. İstemeye istemeye bıraktım onun dudaklarını, kollarını, sıcacık kucağını, bıraktım.

Evet.

Bıraktım.

Artık hayatımda o yok.
[22.01.2018]

-

BilinmeyenNumara

Selam?
[22.03.2018]

HwangHyunjin

Selam?

BilinmeyenNumara

Ah benim Hyunjin.

Bebeğim?

HwangHyunjin

Pardon?

BilinmeyenNumara

Hyunjin, her an aklımda olmayı nasıl beceriyorsun? Ayrıldık evet ama sadece.. Sadece buna karar verdik.

Hyunjin tekrar çıkar mısın benimle?

HwangHyunjin

Minho?

BilinmeyenNumara

Benim güzelim.

HwangHyunjin

TANRIM |

YOK ARTIK |

AH |

SAKİN |

minho..

BilinmeyenNumara

Numaramı kaydet.

Yarın seni görüntülü arayacağım.

Saat tam on ikide, işin varsa iptal et.

Konuşabildiğimiz kadar konuşalım.

HwangHyunjin

Ah.. Minho,

Çok özledim seni.

Aşırı özledim.

BilinmeyenNumara

Ben de seni. Ama şimdi gitmem gerek güzelim.

Yarın konuşalım. Tamam?

HwangHyunjin

Tamam..

Görüşürüz.

BilinmeyenNumara

Görüşürüz.

ex massages - hyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin