< 1 başlangıç 1 >

529 25 10
                                    

Herkese merhaba okuduğunuz için çok saolun
Birinci LGBTQ+ içerikler bulunur ve bu evrendeki Alicanın programla uzaktan yakından alakası yoktur.Eğer +18 içerikler yazarsam seme Alican olucak.Ayrıca ilk kitabımmmmm
Seviyorum siziiii! ağağağağ unuttum Alican benim belirtmediğim zamanlarda her zaman duygusuz sadece ilerde ben söylediğimde güldüğünü veya ağladığını anlayacaksınız.

Genç çocuk yataktan hızlıca kalktı zaten bütün gece uyumamıştı ne kadardır uyumadığını o bile hatırlamıyordu.ne kadar yüzünde hiçbir duygu belirtisi olmasada içi kıpır kıpırdı.16 yaşından beri intahar etmesini engelleyen ve onun terapisi olan aşçılığın yarışmasına katılıyordu ne de olsa.
Hızlıca kalktı ve banyoya gitti hızlı bir şekilde duşunu aldı. Dişlerini fırçaladı ve odasına gitti üstüne beyaz bir gömlek ve çekici bir pantolon giydi gömleğin önünde yara izlerinin görünmeyeceğine dair emin olarak birkaç düğmesini açtı ona göre gömlek ona çok yakışıyordu 1.89 olan boyunu ve karın kaslarını belli ediyordu.Son olarak erkeksi ve harika olan ayrıca tek parfümü olan parfümünü sıktı.Hazırdı kendine hızlıca baktı her zamanki gibi mafya gibi görünüyordu yüzünde duygu belirtisi yoktu göz altında morluklar vardı ve giyimi tam bir mafya gibiydi.
 
GÖRÜNÜŞ:

Alican da Hızlıca evden çıktı motoruna bindi ve içeri girdi sanırım en son o gelmişti çünkü herkes ona bakıyordu  herkesi süzdü çoğu kız ona etkilenmiş bakarken birkaç erkek de ona etkilenmiş bakınca Alican olduğu yeri sorguladı tabi bütün bunlar ...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Alican da Hızlıca evden çıktı motoruna bindi ve içeri girdi sanırım en son o gelmişti çünkü herkes ona bakıyordu  herkesi süzdü çoğu kız ona etkilenmiş bakarken birkaç erkek de ona etkilenmiş bakınca Alican olduğu yeri sorguladı tabi bütün bunlar olurken yine hiç duygu göstermedi
Hızlıca tezgahına geçti ortalarda biryerlerdeydi önlüğünü taktı ve beklemeye başladı o an kendinin izlendiğini izledi ve et rafına baktı o an Danilo şefin ona baktığını fark etti gözleri kesişti yaklaşık 6-7 saniye sonra Danilo rahatsız hissetmiş olacak ki gözlerini kaçırdı.

Papatya çayı Danilo/AlicanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin