< 3 Yara izleri 3 >

178 10 4
                                    

Uzun zamandır yeni bölüm atamadığım için üzgünüm liseli olduğum  için bol bol ders çalışmam gerekiyor ayrıca ucube hocalar 40 ar sayfa ödev veriyor bide Keman ve yüzme kurslarım var yani anlayacağınız baya doluyum daha sık bölüm atmaya çalışacağım
Bugün duzun bir bölüm yazdım
Kelime sayısı:1888

Bu bölüm bol olay içerir sabırlı olun🖕
Çok güzel şeyler var

Yazarım anlatımı:

Alican Motoruna bindiğinde artık göz yaşların tutamadı.Danilo tatlı ama gıcıktı ama yinede Alican onu sevmiyor değildi.Alican hızlıca Nilin evine gitti görmeyeli uzun zaman olmuştu(en fazla 1 hafta).Gözlerini silerek anahtarı çıkardı ve eve girdi çok yakın oldukları için zaten birbirlerinin evlerinin anahtarları vardı.Oturma odasına gidip beklemeye başladı zaten Nil evden çalışırdı ve özellikle cuma günleri evde olurdu. 10-15 dk sonra Nil içeri geldi Alicanı görünce kocaman gülümseyerek üstüne atladı ve sıkıca sarıldı.

Nil boğulucam şimdi kalk üstümden

Ahhah Tamam tamam sus

Üstünde kalkınca ellerini Alicanın beline sararak sarıldı ve oturdu(shiplemeyin döverim Nil Alicanın intahar etmesini engelleyen bir etken ve aşçılığıda o tavsiye etmişti ayrıca yıllardır onun yanında olan tek kişiydi yani çok önemli ve Nil lesbian).
"Ne rüzgar attı seni buraya Alican
Alican yine somurttu Nil şaşırdı
Hey sakin ol şampiyon anlat bakayım
noldu
Alican gözleri dolu dolu anlatırken Nilin sinir katsayıları artıyordu
Nil bu onun yanına kalamaz diyerek bağırdı.fakat önceliğinin Alicanı teselli etmesi gerektiğini biliyordu Alicanı bir kaç saat teselli ettikten sonra hızlıca Alicanı da alıp arabasına bindi

Alican Danilo şuan nerdedir?
Bu saatte mi evindedir herhalde??.
Evi nerde
Adresi sanırım şu istanbul beykoz......(götünden salladım aldırış etmeyin)
Nil Tamam diyerek son hız danilonun evine gitti adrese gittiğinde arabadan indi ve Alicanı tabiri caizse sürükleyerek kapıya getirdi. kapının ziline ardı ardına bastı kapı açılınca karşına yaşlı bir teyze çıktı.ona Danilonun nerede olduğunu ve kim olduğunu sordu kadın Danilonun annesiyim ve o yukarda dedi.Nil tamam girdim kusura bakmayın diyerek üst kata çıkmaya başladı. Nil kadın şaşkınlıkla bakarken nerdesin aşağılık herif diyerek odaları gezmeye başladı.Nil Daniloyu odasında şaşkınlıkla onu bakarken bulduğunda Nil sinirden kıpkırmızıydı.Danilonun annesi ise odaya girmiş şaşkınlıkla üçlüye bakıyordu Alican ise gözleri dolmuş bir şekilde Bir Nile bir Alda teyzeye bakıyordu(Götümden salladım Danilonun anası) Nil sinirle bağırdı.

Adi piç nasıl arkadaşımı izinsiz öpebilirsin
...
...
Alda teyze şaşkınca Danilo ve Alicana baktı.Danilonun gay olduğunu biliyordu fakat birini izinsiz öpeceğini hiç düşünmemişti Alda teyze.bu seslerle Danilonun bütün Ailesi odaya girdi(babası ve 2 kardeşi babasının adı Alberto bir kardeşin adı Bernardo birinin adı Carlo Carlo avukat ilerde lazım olacak haberiniz olsun)
Nil daha dayanamadı ve Danilonun yüzüne tokadı patlattı.Alican sana güvenip küçükken tecavüz edildiğini anlatmış üstüne temastan korktuğunuda biliyorsun bide bunları bilerek Alican sana soğuk davrandığı için ona babasının yaptıklarını onun hakettiğini söylemişsin.Alicanın hayatı hakkında bir bok bilmiyorsun.Alicanı evde saatlerce teselli ettim fakat işe yaramadı, bütün travmalarını tetiklemişsin. madem Alicanın dediği kadar aşıksın o zaman biraz Alicana önem verde onu rahat bırak.diye sinirle bağırdı.Tanrım dayanamıyorum dedikten sonrada 4-5 tane yumruk attı( Nil kick boks kursuna gidiyor yani strong girl) Alican gözlerini sildi."tamam Nil ben hallederim Danilonun Ailesini al ve aşağı in onlara ne olduğunu açıklarsın" dedi ve hepsini oda dışarı etti.Danilo yere bakıyor ve yanağını tutuyordu.Alican çok abarttı diyerek göz devirdi artık ağlamıyordu aksine çok güçlü görünüyordu(her zamanki gibi kocam)

Papatya çayı Danilo/AlicanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin