1. Bölüm: Ölüm

399 28 10
                                    

Öncelikle herkese merhaba.🌸

Aslında bu kitabı ortaya atmamın sebebi izlediğim filmlerin etkisinde kalmamdı. Beni etkilediği gibi fikirlerimide etkilemiş ve böyle bir kurgu ortaya atmama sebep olmuştu.

Kitapta; vampirler, kurtlar, çakallar, avcılar ve insanlar olucak. Yani çoğu varlığı kullandım. Kitapta hayal ürünu bir çok karakter olucak ve ona göre okunulursa sevinirim.

Bu kitabıma büyük bir önem verdim ve kitapta birçok şeye dikkat ettim. Dikkat etmemin yanı sıra nasıl bir serüven olucağını bilediğim. Az çok aklımda ne yazacağım, nasıl ilerleyeceğim planlı ama kitap yazmak o kadar kolay değil.

Bunun yanı sıra ön planda olsun, arka planda olsun birçok eserim var. Bunlardan birkaçı zaten yayında ama bunun birde görülmeyen yüzü var. Yayınlamadığım, sadece talsakta tuttuğum kitaplar var.

Onları neden yayınlamıyorum? Çünkü ilk olarak ilk 4 kitabı bitirmek istediğim. Bütün kurguları bir atarsam yetişmem ve her bir kurgu birbirine girer. Bu benim en son istediğim bir şey olduğu için sadece belli başlı kitapları yayınlıyorum. Onlarda zamanı geldiğinde yayınlayacağım.

Sizleri çok seviyorum ve destekleriniz benim için en değerlisi. Destek olanlara ve yanımda olanlara çok teşekkür ederim.

Açıklamamızıda yaptığımıza göre de kitaba geçebiliriz.🌸🌸
.

..


Hayatım her zaman en kötüsüyle beni karşı karşıya getirmişti. Ne zaman bu en kötüsü desem başıma daha fazlası geliyordu ve ben daha fazla çukura batıyordum.

Çoktan soğumuş kahvemden bir yudum alarak test kitabımda ki son soruyu işaretleyip kitabı kapattım. Saatlerdir masadan kalkmamış, yarın ki matematik sınavına çalışmıştım.

Saat gece yarısını gösterirken masamın başından kalkıp odamdan çıktım ve banyoya girdim. Duşu açıp sıcak suyu ayarladım. Üstümde ki fazlalıklardan kurtulup bedenimi sıcak suyun altına bıraktım.

Su vücudumu gevşetirken çilek kokulu şampunımı saçıma sürüp köpürttüm. Banyo buharlaşırken kısa bir süreliğinede olsa kendimi kaybettim. Uzun bir duşun sonunda bornozumu üstüme geçirerek odama geçiş yaptım.

Yorgunluktan bitkin düşen vücuduma daha fazla işgence etmemek için hızli bir şekilde giyindim ve yarın için eşyalarımi hazırladım. Sonunda yatakla buluştuğumda ağlamak üzereydim.

Gün içerisinde kendimi düşünmüyordum. Başıma ne gelirse kabulümdü. Ama hayatta tek sahip olduğum, aileme zarar gelmesine asla izin vermezdim. Onlar benim için hayata tutunma sebeplerimden biriydi.

Sesler kulaklarımı doldururken gözlerimi araladım. Daha ne olduğunu anlamadan anne ve babamın odasından gelen acı çığlıklarla yataktan fırladım. Odadan çıktığımda ailemin sesleri kesik kesik geliyordu.

Beynime düşen acı gerçekle olduğum yerde kaldım. Odadan gelen hırıltılı nefes alışverişler bir insana ait değildi.

Bu...bu bir kurttu.

Anne ve babamın sesleri kesilirken ben öylece kalakalmıştım olduğum yerde.

Korkudan titreyen ellerim ve dizlerime hakim oladan kendimi yerde bulmuştum. Duvara yaslanarak titreyen ellerimle dudaklarıma bastırarak sanki kendimi bu dünyadan silmiş oldum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 29 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ALFAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin