poznanie nowych osubek

11 2 0
                                    

Gdy dołączyłam do rp od razu się przywitałam.Wszyscy mi odpowiedzieli cieszyłam się inni że  dobrze mnie przyjęli.Później Julka przedstawiła mnie kilku osobą poznałam Delphini,Nicole,Draco i Lucjusza itp wtedy nie znałam ich imion w rl dlatego piszę ich ,,nik''.Od razu jak ich poznałam wszyscy byli dla mnie mili.Później pamiatam to dość dobrze że miałam małą spine z Draco i Julką. A mianowicie kłóciliśmy się o to że Julka i Draco do sb nie pasują i że próbowałam zamknąć z Lily,Draco do Azkabanu ponieważ użył na mnie zaklęcia ,,avada kadabra'' i używał na mnie innych groźnych zaklęć.Następnie zaczęłam się dogadywać z Harrym Potterem.Później pisałam z nim na pv dowiedziałam się też że Harry w rl ma na imię Ania.Dowidziałam się też że Ania ma dużo kont na rp ale tego nie dowiedziałam się od niej. Tylko poprosiłam Julkę żeby napisała mi kto jest z kim.Później dowiedziałam się że Lucjusz (Ania) jest księdzem i daje śluby.





Lucjusz dał sobie i Delphini ślub. A ja w dalszym ciągu nie wiedziałam kim jest Delphini i Nicola.Z Nicolą nie miałam za dużo kontaktu ale z Delphini też nie miałam jekiegoś wielkiego kontaktu ale czasem się do sb odzywaliśmy.Polubiłam bardzo Delphini, Nicolę i Anię (jakimi kolwiek była osobą) Julkę no to wiadomo że lubie bo jest moją kuzynką.




Pewnego dnia pisaliśmy sobie normalnie na rp jakieś tam historyjki życia jak zwykle. Ale zauważyliśmy że Delphini i Nicola zaczeła się bardzo dziwnie zachowywać. Wtedy jeszcze nie widzieliśmy że będą naszymi największymi wrogami. A mianowicie chodzi o to że nasze super rp miało konkurencję takiego toxik rp.

Maja Diggory Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz