Dimineata urmatoare
Sunt trezita de Rashell si Luna.
Rashell &Luna:TREZIREAAAA!
Cosmina:dc tipati?
Lya:asta voiam si eu sa intreb.
Rashell:dormiti ca niste vaci.Trebuie sa mergem la scoala.
Mergem in sufragerie si vedem la tv o stire legata de cunoscutul"Criminalul Mascat".
Aparent iar ar fii omorat un om nevinovat.Ce monstru.
In fine,dupa ce mancam plecam spre scoala.La scoala
Intram in scoala dar nu fac doi pasi ca dau peste profu de mate.
Cosmina:imi cer mii de scuze dle profesor.
Spun asta si fac o plecaciune.
Jimin:nu i nmk.Acum du te la ore olimpico.
Spune asta si imi zambeste.
Doamne nu pot sa cred ca el mi a zis "olimpico".Cel mai probabil nu si aduce aminte cum ma cheama.
Rashell:ai auzit olimpico,hai la ore.
Cosmina:ce dragut este...
Fifi:aoleu,nici nu ne mai aude.
In fine,intru in clasa.Prima ora avem chimie.
Intra profa in clasa si pare foarte trista.
Jennie:buna ziua copii.
Toti:buna ziua doamna.
Jennie:nu ma intrebati dc sunt asa,trec printr o perioada foarte proasta deci da,hai sa incepem.
Ma mir de cum a schimbat asa de repede subiectul,vechea mea profa se plangea la noi ca ii mancam zilele si parul din cap.Cam pe la jumatatea orei cineva bate la usa.
Jennie:intra.
Era profu de biologie.
Tae:hey,poti sa ma ajuti cu hartiile astea?
Jennie:desigur.
Dupa ce cei doi termina cu hartiile,V,asa ii spun eu,ii zambeste profei si apoi iese din clasa.
Aceasta era rosie la fata. Se vedea pe fata ei ca l place,dar aleg totusi sa nu ma bag.Dupa acum suntem la ora de muzica si vad ca pe proful de muzica il doare fix in gaura neagra de noi.
Dormea ca boul la catedra.
Rashell:ăsta este Min Yoongi sau Suga,deci om mai imputit ca ăsta n am mai pomenit.Doarme ca boul in bălegar de cal.
Cosmina 😂😂
Rashell:poti si sa te 💩💩 in mijlocul clasei ca pe el nu l intereseaza.
Fifi:cred ca a inteles.Dupa ora de "muzica" mergem afara.
Acolo erau si V cu profa de chimie.
Aparent cei doi cochetau impreuna.
Chiar sunt draguti impreuna.O vad pe Fifi cum ii plesneste o vena la tampla.
Fifi:rasa mamei ei de curva.
Luna:o spui de parca ar fii al tau.
Fifi:pai indirect este...
Rashell:fato,nu ma intelege gresit,tin la tine ca la o sora,dar trebuie sa te anunt ca esti proasta.
Este viata lui si are dreptul sa se intalneasca cu cine vrea.Nu mai visa cu ochii deschisi si trezestete la realitate.El mai mult de o eleva nu te va considera.Ce dracu el are 28 de ani iar tu ai 16,si inca ceva.
Fifi:ce?
Rashell:tu nu ajungi nici macar la coatele lui si tu te visezi cu el intr o relatie?I ati pe unul de masura ta.
Fifi:wow,nu mai jignit chiar deloc.
Rashell:o spui de parca nu as fii in aceeasi situatie ca si tine.Si eu sunt un pitic dar n avem ce face.
Ella:acum ca am clarificat si acest aspect eu zic sa mancam ceva ca imi chioraie matele.
Ne punem sa mancam si in acelasi timp vizionam stirea legata de Criminalul Mascat.Reporter:doamnelor si domnulor,BREAKING NEWS!Criminalul Mascat a comis o dinou.
Acesta a intrat aseara in casa unui om de afaceri si a inceput sa l bata si sa l ameninte cu moartea lui mă sa.
Ptr mai multe detalii intrati pe site ul www.stiriderahat.Sugaesteprost
Va multumim ptr atentie iar acum detalii din sport.....Rashell:eu ma 💩💩in capul ăluia.
Lya:ce om nebun,sa intre asa pur si simplu in casa cuiva si sa il bata.
Bianca:ce josnic.
Rashell:fetele,aici scrie ca acesta are o taietura in zona gatului.
Ella:asa si?
Rashell:sii putem sa aflam cine este.
Fifi:tu chiar vrei sa mananci bataie.Mai stam noi cat mai stam si apoi intram in clasa.
Aveam mate.Intra profu in clasa si vad ca.....Va urma....
Hatz
CITEȘTI
Proful meu criminal.....°°°°°P.Jm°°°°°°
FanfictionCosmina este o adolescenta de 16 ani care tocmai ce a venit din Romania in Coreea de Sud (Busan). aceasta se indragosteste de proful ei de mate,Park Jimin. Jimin este cel mai tanar profesor din liceu,acesta avand 25 de ani.Insa are un secret dubios...