9

87 3 1
                                    


A doua zii
Sunt in cancelarie si discut cu Jk despre cele intamplate.
Jk:dc nu accepti?Pana la urma nu i chiar asa de rau,doar ii explici acolo unde nu intelege.
Jimin:da dar daca imi va gasii masca?
Jk:fii si tu prudent.Si nu cred eu ca ea este genul ăla de persoana curioasa.
Jimin:sper,mersi oricum.Cu sotia cum mai e?Ati trecut la pasul urmator?
Jk:inca nu.Nu se simte pregatita.
Jimin:sa nu o fortezi,cand va fii,va fi.
Jk:o sa tin cont.

Ma pregatesc ptr ora cu cei de a 12aB.
Dupa ora o sa i zic ca accept propunerea.

A fost o ora de neuitat,Rashell injura democratia romana,Fifi plangea dupa V,Bia sa luat la bataie cu baietii,le a tabacit curul,Lya cu Ella se faceau proaste unele pe altele iar restul alergau pe acolo ca maimutele.
Ma plimb pe hol pana cand dau de Cosmina.
Jimin:Cristescu,stai putin.
Cosmina:sa intamplat ceva?
Jimin;mai stii cand mi ai propus sa te meditez?
Cosmina:da dc?
Jimin:m am gandit putin si sunt de acord.Maine dupa ore v om merge la mine ca sa incepem.
Cosmina:bine,va multumesc.

Dupa ore o iau pe Cosmi si mergem la mine.
Ajunsi acolo incep sa ii explic cat pot eu de clar acolo unde nu intelege.

La un moment dat imi suna telul asa ca ma duc in alta camera.

Cosmina pov
Dupa ce iese din camera incep sa ma uit prin jur.
Prea multe poze cu el,imi place.
Fara niciun motiv ma uit prin dulap si gasesc ceva ce ma socheaza si anume masca Criminalului Mascat.
Nu pot sa cred,el este un criminal.
Jimin:hai sa continuam....ce faci cu aia?
Cosmina:nu conteaza asta.
Jimin:sa nu zici la nimeni.
Cosmina:bine.

Autorul pov
Jimin era foarte speriat deoarece cnv strain ii aflase secretul.
Dupa 4 ore parea ca Cosmina incepea sa inteleaga materia.
Jimin:ai inteles?
Cosmina:momentan da.Va multumesc.
Jimin:glumesti?Eu ar trebui sa ti multumesc deoarece daca nu veneai trebuia sa ies in oras cu o panarama.
Cosmina😂😂
Jimin:ti a mai spus cnv ca esti foarte draguta?
Aceasta inrosii la auzul acestor vorbe.
Jimin:si ca ai niste ochi ca stelele?
Jimin o ia de mana.
Jimin:o sa fiu scurt si la obiect.Sunt indragostit de tine,nu vreau sa ma folosesc de tine,pur si simplu simt ca esti acea fata pe care o asteptam toata viata.Daca nu esti de acord spune o direct,o sa inteleg.
Cosmina:domnule...
Jimin:spunemi pe nume,nu suntem la scoala.
Cosmina:bine,Jimin,si eu te plac,inca de cand te am vezut prima data am inceput sa te iubesc.
Acesta se ridica,o ia pe Cosmina de maini ca sa se ridice apoi o prinde de talie si o saruta.
Jimin tot adancea sarutul.O ia pe sus si se indreapta spre dormitor iar de acolo va puteti imaguna ce sa intamplat..🔞🔞🔞

Stiu ca este scurt dar atat am considerat ca este de povestit in acest cap.
Mina_13gh sper sa ti placa.

Hatz

Proful meu criminal.....°°°°°P.Jm°°°°°°Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum