48.𝓭𝓮𝓸

141 5 0
                                    

"𝓝𝓪𝓼𝓲 𝓹𝓸𝓰𝓵𝓮𝓭𝓲" - 48.𝓭𝓮𝓸

Osetim tople poljupce po svom licu, Zbog čega otvorim oči i nasmejem se kada ugledam njega. On je deo mog života i ne znam kako bih mogla da živim bez njega.

Pokazao mi je da sreća ipak postoji i nadam se da ta sreća nikada neće prestati.

Cameron:"Dobro jutro, lepotice moja."

Kaže svojim promuklim glasom.

Ja:"Dobro jutro."

Cameron:"Kako se osećaš."

Ja:"Voljenom. I za to treba da zahvalim tebi. Jer me voliš bez obzira na sve."

Cameron:"Uvek ću te voleti, ljubavi. Do zadnjeg daha."

Uzme moju ruku u svoju i poljubi je.

Ja:"Smatraj da će ti ta ljubav uvek biti uzvraćena."

[•••]

Damian:"Dobro jutro."

Okrenem se na njegove reči kada je ušao u kuhinju.

Ja:"Dobro jutro. Darcy spava?"

Klimne glavom i navali se na vrata.

Damian:"Cameron?"

Ja:"Tušira se."

Sada on klimne glavom.

Ja:"Postavila sam sto i doručak je spreman. Ti idi po Darcy, a ja idem po Camerona."

Onako i dalje pospan se okrenuo i otišao nazad u sobu trljajuci svoje kapke.

Nasmejem se, te i ja odem u sobu.

Kada udjem u sobu, vidim da izašao iz kupila i da namešta krevet.

Ja:"Doručak je postavljen."

Obavestim ga i on izadje iz sobe i odemo do trpezarije zajedno i smestimo se za sto, a onda nam se nakoon nekih dvadesetak minuta pridruze i Darcy i Damian.

•nekoliko dana kasnije•

Prošlo je već nekoliko dana. Damian i Darcy su otišli juče, a Cameron ne želi da ode kući, dok se tetka ne vrati. Od kada smo opet zajedno ne odvaja se od mene, ali to mi se sviđa, znam da je uvek pored mene i osecam se sigurno.

Iz misli me trgne miris zagorelog jela.

Ja:"Prokletstvo!"

Viknem, a onda ugledam i Camerona na vratima, koji je imao osmeh na licu.

Ja:"Ne smeji mi se."

Cameron:"Okej, neću. I idem da naručim picu."

Ja:"Zašto? Jelo mi je malo zagorelo."

Cameron me pogleda sa podignutom obrvom, a ja uzmem viljušku i uzmem hranu iz tiganja, te probam. Istog trenutka sam pljunula hranu.

Ja:"Ipak naruči picu."

Tada je video da sam se iznervirala pa mi je prišao i zagrlio me.

Cameron:"Ne nerviraj se zbog toga. Hajde. Naruči ćemo picu i gledati film. Može?"

Klimnem glavom i on ode na naruči picu, a ja sednem na kauč i potražim film.

[•••]

Kada je pica stigla, smestli smo se na kauč i zajedno gledali film.

Mada moje misli su se više fokusirale na njega. Koliko ga samo volim... Niko nikoga ne može voleti ovoliko.

Uz njega se osećam vrednom. Čini sve da budem srećna. Uvek je to činio. Uvek sam kraj njega bila srećna. Dovoljno je bilo da osetim njegov pogled na sebi.

•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮

"Naši pogledi"Where stories live. Discover now