Hepinize merhaba arkadaslar ben Aykın. Envar ALFL'de yeni bir gune uyandim. Ilk once WC'ye gittim sonra Obãğs Bey'den telefonumu alip manitalara mesaj attim. Dolabimi actim ve ne giysem diye dakikalarca dusundukten sonra Les Benjamin tisortumu ve nike esofmanimi aldim. Erenalpin parfumunden de siktiktan sonra hazirdim.
Millet de uyaninca kahvaltiya oturduk. Bu sabah kahvalti hazirlayamamislar o yuzden Obãğs bize kahvalti hazırlamisti. Yaotigi menemen de yarram gibiydi ama yemek zorundaydik iste.
Kahvaltimizi yaptıktan sonra asagi indik. Yurtta kaldigimiz için sınıfa ilk Erenalp ve ben geliyorduk. Agalar gelene kadar Erenalp'le telefonlara görülmüştük. Kimseye soyleyemiyordum ama... icimde hissettigim boslukla cuzdanimda tasidigim yarbenin forografini cikardim. Bu kız.... helalim aminakoyayim...
Arda yanima yaklaşırken dolan gozlerimi gizledim hemen. Bu pezevenkle ugrasamazdim simdi. O bana el sakasi yaparken Erenalple göz göze geldik... Anlamıştı....
Arda'ya konser biletlerini sorarak basimdan aldi. Ona minnettardim. Emrah Eryavuz'un kız muhabbetinden daralinca sınıftan ciktim. Bu dombili de anca sanaldan yazabiliyordu amk maymunu.
Sınıftan cikip kapıyı kapattim. Erkek WC'ye doğru yürürken koseden A sinifindaki Selen döndü. Kaloriferin onunde karsilasana kadar gülümseyerek bana bakti. Ne bakiyosa aq. Onunla gunaydinlastiktan sonra wcye doğru yurumeye devam ettim. O sırada A sinifindan "yaaa kankaaaa yaaa" diye bir kiz sesi yukseldi. Anlam veremedim. Bu Selende de son zamanlarda degisik bi haller vardı. Siktir edip isime baktim.
Arkadaslar ilk hikayemmm destek olursaniz sevinirim oy+yorum bekliuorummm öpüyorummmm sizi baybay onerilerinizi bekliorum