2

23 2 24
                                    

Selen'nin ağzından...

Fizik kitabimi alıp dolabimi kapattim. Kizlar sınıftaydi, tek basimaydim. Öğle arası oldugu icin herkes yemekhanedeydi, koridor bostu. Sinifima giderken her zaman oldugu gibi B sinifina bakindim. Aykın kafasını sıraya koymustu. Yüzünü goremiyordum ama nefes alip verirken vucudu havaya kalkıp iniyordu. Ağlıyor gibiydi. Cok telaslandim ve yanına gittim hemen. Sinifta baska kimse yoktu.

Yanına yaklastim ve seslendim:
"Aykın iyi misin???"

Aykın sessizce burnunu cekiyordu. Cok uzulmustum. Gozlerim doldu hemen.

"Selen git lütfen... Beni boyle gormeni istemiyorum..."

Aykın'ın kırık sesini duymak beni yaralamıştı. Elimi koluna koydum.

"Aykın noldu? İyi misin Aykın korkutma beni."

Kafasını kaldırdı ve gozlerimin icine baktı.

"Selen... Selen ben sana asik oldum..."

Ne????? Inanamiyordum ne diyecegimi bilemedim.

"Ne sasirdim-" derken beni bolen sey Aykın'ın dudaklariydi...

Calan alarmin sesiyle birden neye ugradigimi sasirdim. Hayir... Hayir... RUYA MIYDI BU????

Acımı kalbime gomup kalktim. Aykın'a guzel gorunmeliydim bu yüzden hemen suslenmeye basladim. Kupelerimi kemerimi ve yuzuklerimi uydurarak bir kombin yaptim. Cok guzel olmustum. Okulun en guzel kizi bendim Aykin beni almayip da ne yapacaktı????

Okula geldigimde icimde kelebekler uçuşuyordu. Aykın'ı gormek icin sabirsizlaniyordum. Onu cok ozlemistim. Hızlıca sınıfa gittigimde kizlar ordaydi. Ildem ve Ceylan en yakın arkadaslarim. Yanlarina gittigimde gay ficleri hakkında konustuklari icin pek ilgimi cekmedi. Ben de dolaba gittim. Tabii ki Aykın'ı gormek icin....

Matematik kitabimi alirken birinin yaklaştığını hissettim. İste gelmişti....

"Kanka kimya kitabin var mi ya?"

Bugun yine cok yakisikliydi masallah insallah yigidim. Ruyamin etkisinden cikamamistim hala. Gozlerimi dudaklarından ve kaşlarindan alamiyordum.

Birden yapışsam napabilir ki ittircek mi aq?

"Vardı heralde bakayim. Ayrıca niye kanka kanka diyip duruyosun sen ya ben senin askerlik arkadasin miyim??"

Bir yandan ona laf yetiştirirken kitabi da bulmustum. Elimden aldi allahim inanamıyorum 3 saniye boyunca ayni kitabi tutmustuk.

"Kanka valla agiz aliskanligi ya" dedi ve güldü. Eyvallah dedi ve gitti. Bana gulmustu!!!

Heyecanla sınıfa gidiyordum ki B sinifinin önünden gecerken bir de ne goreyim; Aycicek ve Aykin????

Birden sinir tepeme firladi. Bir gun su kızın sacini başını yolacagim artik surekli benim sevdigimin etrafında dolaniyor!

Butun moralimin icine etmislerdi. Aykın'la goz göze geldigimizde yuzumde nasil bi ifade varsa bana farkli bakmaya başlamıştı. Kaşları catilmisti bir seu inceliyor gibi.

Ben de başımı egdim ve sınıfa gittim. Kizlarin hemen dikkatini cekmisti zaten halim. Olanlari anlattigimda onlar da cok sinirlendi. Ceylan oyle sinirlendi ki gözleri kararmisti. Ben hararetle icimi dökerken İldem beni teselli ediyordu. Biraz daha sakinlestigimde Ceylan sinifta yoktu. Ildem'e sordugumda o da bilmediğini soyledi...

Acaba Ceylan nereye gitti🤭

Diger bolum Ceylanin ağzından!

Diger bolum Ceylanin ağzından!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Aykinin selene bakisi)

gemici kuru fasulyeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin