4

11 2 8
                                    

"kanka bak ben bu cocugu instagramda gordum bi sonra hesabını kaybettim bulamadım yanımda da seyma vardı seymaya dedim ki eger ben bu cocugu bi daha gorursem bu cocuk benim kaderim bir saat sonra story attı kanka???? bu cocuk benim kaderim cunku isimde ve gücümdeyim.

"Selen dun yasadıgı mistik olayı anlatırken ceylan yalak şapak yemegini yemekle mesguldu. ben ise derin düşüncelere dalmıştım. konu her zamanki gibi erenalpti.... ama bu sefer her zamankinden farklıydı cunku bu sefer askımı sorguluyordum. cunku son zamanlarda aklımı mesgul eden biri daha vardı ama... hayır hayır, ben erenalpi seviyorum!!!düşüncelerime ara verip kızlara dondum.

"of kanka ben o cocuktan nefret ediyom ya sen nasıl sevebiliyon?!"

"kanka iyiler ya onlar benim arkadasım sen hep duranaliyi kınadıgın icin böyle oldu."

selenin bugun 5. kere aynı cümleyi soylemesi beni guldurmustu.

"ahah ulan selin ne adamsın ya!"

bunu soylememle cerenin patlaması bir oldu. o kahkahalara boğulurken tabii ki herkes bize donmustu. Bir de ağzı doluyken patlamıstı yavsak her yer gemici kuru fasulye parçaları oldu. yemek yemeyi de bilmiyo aq.

yemegimizi yiyince yemekhaneden cıktık. sınıfa gidiyorduk ki yolda bizimkileri gorduk. Emrah eryavuz cerene kas goz yaptı. selenle bakıstık. noluyordu aq? ceren bize hicbir sey ANLATMAMISTI? onlar yanımızdan ayrılırken pek sikimizde degildi cunku erenalp ve ayk ogk pardon arkadaslar yani aykın karsımızdaydı!!!

kalp atışlarım oyke hızlanmıstı ki duymayan kalmamıstır!

"aAAa  erenalpppPPPppPp senin ceketin bende kalmıştı onu sana vereyimmm sınıftaydı."erenalpin binbir zorlukla sahip cıktıgım ceketini vermek icin sınıfa yöneldik. oyle heyecanlıydım ki! aykın ve Selen de arkamızdaydı. oyle havadan sudan konusurken sınıfa vardık. erenalple sınıfa girdik. Ona mis kokulu ceketini verdikten sonra-maalesef sadece ceket- eyv dedi ve cıktık.

Ben selenin yanına giderken aykın da erenalpin yanına gitti. onlar gözden kaybolfuktan sonra selen sınıfa girip bagırmaya basladı. kaşları da kızgın oldugu icin su an kalbim 4xte atıyordu.

"OF VU COCUK SALAK MI YA?? ELİMİ UZATIYORUM ELİM KREMLİ DİYPR BANA AQ?!!?!? BU NE BOYLE SİKTİR GİT DİYORUM TAMAM DİYİP GİDİYO AQ BU KADAR DA OLMAZ."

selenin sinirden oyle gozu donmustu ki ne yapacagımı bilemedim ve ağzımdan sadece su iki kelime cıktı: haklısın kanka(yankılı)

selenin krizi iyice gelmişken uzaktan duyduğu sesle birden sakinleşti."kızlar naber napıyosunuz burda"

nurçin hocayı gorunce selen huzur buldu ve bir rahatlama geldi ona, ruhu hafiflemisti sanki. nurcinin yaptığı ucube espriye gulmeye calısırken radarına beni aldı ve ildem sen gulme ananısikerim deyince ben de tım dedim ve sınıftan cıktım. obez karı cok biliyo yarramınbası.

ben de bari wc gidim dedim ve koridorda ilerledim. okuldaki bütün engelli domuzlar ve kuduz eşeklerin arasından zorla gecerken p**perest i*rahimin knk erenalp sana asık nidalarını da es geçtikten sonra tuvalete ulastım ve derin bir nefes aldım. burnuma ve ağzıma bok kokusu dolunca ordan da cıkmak zorunda kaldım ve kapıdan cıkar cıkmaz biriyle carpıstım...

allahim tovbe yarabbim ele gune putperest diyom da bi de peygamber adı tovbe tovbe onceki bolumlerde israfil demisim aslında da İbrahim oldu iste meleğe diyemem yani

BI DE kimle carpıstım acaba ahah. erenalpi sevmediğim icin onu pasif bırakıcam maalsf hanımıyla basarılar

neyse iste böyle bi bolum atkadasaklar ceren oy at ananısikerim

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 20 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

gemici kuru fasulyeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin