agent samantha parksová-aleš holaň

5 1 0
                                    

Děj se odehrává v budoucnosti. Hlavní hrdinka se jmenuje Samantha Parksová. Pracuje jako agent v Organizaci, kde dostane za úkol najít bývalého agenta a přimět ho, aby se vrátil zpět do Organizace a tím zabránil propuknutí další války s Krygery z planety Helon 2. Samantha dostala s sebou složky, ve kterých jsou místa, kde by se mohl nacházet a jména, která v minulosti používal. Byl k ní přidělen muž Stephen Janson, který měl za úkol ji doprovázet celou cestu a jakkoliv ji pomáhat. Samantha se rozhodla, že jako první zkusí jméno John Malík, který má adresu pobytu ve vesnici ve střední Evropě. Vydali se spolu s Stephen na cestu letadlem. Po příjezdu do vesnice začali pátrat po bývalém agentovi v policejní stanici, kde jim náčelník sdělil, že Malík si zde koupil domek před 12lety a nemá žádné příbuzné. Poté se ubytovali v místním hotelu, u starší paní Jonesové, která píše kroniku o této vesnici. Řekla jim víc o Malíkovi a půjčila jim kroniku. Dozvěděli se, že se znala s otcem Malíka, který se přistěhoval před 12lety, ale jeho otec před několika lety zničehonic zmizel a že se syn Malíka z neznámého důvodu vyhýbá paní Jonesové. Po nějaké době se Samantha a Stephen dozvěděli, že Malík a jeho syn je 1 osoba, Malík totiž nejeví žádné známky stárnutí. A tak se ho Samantha snaží přesvědčit, aby se vrátil zpět do Organizace, ale Malík nechce.

Rozdíly mezi našim světem a světem v knize:
-Lidé, žijí na více planetách
- většina lidí má ovládání průhlednosti oken místo záclon
- jídlo v restauracích většinou roznáší roboti
- holografická obrazovka zabudovaná v náramku
-čipy na identifikaci člověka zabudované v zápěstí

WauuuKde žijí příběhy. Začni objevovat