The Enchantress's friends.

21 2 2
                                    

(Scarlett's point of view)

It's been a month since we last seen the Shadow Enchantress and her friend, I looked at the page of Abbey's friend, she's mostly known as ‵The Ghost of the Garden′. I wonder if Abbey has more friends. 

𝒯𝒽𝑒 𝒢𝒽𝑜𝓈𝓉 𝑜𝒻 𝓉𝒽𝑒 𝒢𝒶𝓇𝒹𝑒𝓃 𝒽𝒶𝓈 𝓉𝒽𝑒 𝒶𝒷𝒾𝓁𝒾𝓉𝓎 𝓉𝑜 𝒸𝑜𝓃𝓉𝓇𝑜𝓁 𝒩𝒶𝓉𝓊𝓇𝑒 𝒶𝓃𝒹 𝒾𝓉'𝓈 𝓅𝓁𝒶𝓃𝓉𝓈, 𝓂𝑜𝓈𝓉𝓁𝓎 𝓋𝒾𝓃𝑒𝓈 𝒶𝓃𝒹 𝒻𝓁𝑜𝓌𝑒𝓇𝓈. 𝒮𝒽𝑒 𝑜𝒻𝓉𝑒𝓃 𝒶𝓅𝓅𝑒𝒶𝓇𝓈 𝒾𝓃 𝓉𝒽𝑒 𝒹𝒶𝓎𝓁𝒾𝑔𝒽𝓉 𝒽𝒾𝒹𝒹𝑒𝓃 𝒾𝓃 𝓉𝒽𝑒 𝓌𝑜𝑜𝒹𝓈, 𝓉𝒶𝓀𝒾𝓃𝑔 𝒸𝒶𝓇𝑒 𝑜𝒻 𝒽𝑒𝓇 𝓇𝑜𝓈𝑒. 𝒮𝒽𝑒'𝓈 𝑜𝓋𝑒𝓇𝓅𝓇𝑜𝓉𝑒𝒸𝓉𝒾𝓋𝑒 𝒶𝓃𝒹 𝒾𝓈𝓃'𝓉 𝒻𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓁𝓎 𝓉𝑜 𝒽𝓊𝓂𝒶𝓃𝓈. 𝒮𝓊𝓂𝓂𝑜𝓃𝒾𝓃𝑔 𝒽𝑒𝓇 𝒾𝓈𝓃'𝓉 𝒹𝒾𝒻𝒻𝒾𝒸𝓊𝓁𝓉, 𝒾𝒻 𝓎𝑜𝓊 𝓈𝓊𝒸𝒸𝑒𝑒𝒹, 𝓈𝒽𝑒'𝓁𝓁 𝓀𝒾𝓁𝓁 𝓎𝑜𝓊 𝒾𝓂𝓂𝑒𝒹𝒾𝒶𝓉𝑒𝓁𝓎. 𝒮𝒽𝑒 𝒽𝒶𝓈 𝒶𝒸𝒸𝑒𝓈𝓈 𝓉𝑜 𝓉𝒽𝑒 𝒰𝓃𝒹𝑒𝓇𝓌𝑜𝓇𝓁𝒹. 𝒮𝒽𝑒 𝓀𝒾𝓁𝓁𝓈 𝓂𝑜𝓈𝓉 𝑜𝒻 𝓉𝒽𝑒 𝓉𝒾𝓂𝑒 𝒷𝓊𝓉 𝓈𝒽𝑒'𝓈 𝓃𝑜𝓉 𝓅𝑜𝓌𝑒𝓇𝒻𝓊𝓁 𝓉𝑜 𝒷𝑒𝒶𝓉 𝒽𝑒𝓇 𝒻𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹, 𝒯𝒽𝑒 𝓈𝒽𝒶𝒹𝑜𝓌 𝐸𝓃𝒸𝒽𝒶𝓃𝓉𝓇𝑒𝓈𝓈.

𝒲𝑒𝒶𝓀𝓃𝑒𝓈𝓈: 𝐹𝒾𝓇𝑒

𝒮𝓉𝓇𝑒𝓃𝑔𝓉𝒽𝓈: 𝒩𝒶𝓉𝓊𝓇𝑒

𝒫𝑜𝓌𝑒𝓇𝓈: 𝒩𝒶𝓉𝓊𝓇𝒶𝓀𝒾𝓃𝑒𝓈𝒾𝓈, 𝐹𝓁𝒾𝑔𝒽𝓉,  𝒯𝑒𝓁𝑒𝓅𝑜𝓇𝓉𝒶𝓉𝒾𝑜𝓃, 𝒯𝑒𝓁𝑒𝓅𝒶𝓉𝒽𝓎  𝒶𝓃𝒹 𝐼𝓂𝓂𝑜𝓇𝓉𝒶𝓁𝒾𝓉𝓎.

𝒜𝓅𝓅𝑒𝒶𝓇𝒶𝓃𝒸𝑒: 𝑅𝑒𝒹 𝓈𝓉𝓇𝒶𝒾𝑔𝒽𝓉 𝒽𝒶𝒾𝓇 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝒶 𝓇𝑜𝓈𝑒, 𝓇𝑒𝒹 𝒶𝓃𝒹 𝑔𝓇𝑒𝑒𝓃 𝑔𝑜𝓌𝓃 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝓅𝓁𝒶𝓃𝓉𝓈 𝒶𝓃𝒹 𝓋𝒾𝓃𝑒𝓈 𝒸𝑜𝓋𝑒𝓇𝒾𝓃𝑔 𝓂𝑜𝓈𝓉 𝑜𝒻 𝒽𝑒𝓇 𝒷𝑜𝒹𝓎. 𝐻𝒶𝓈 𝒲𝒽𝒾𝓉𝑒 𝓅𝒶𝓁𝑒 𝓈𝓀𝒾𝓃 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝓇𝑒𝒹 𝓁𝒾𝓅𝓈.

𝒮𝓉𝑜𝓇𝓎: 𝒰𝓃𝓀𝓃𝑜𝓌𝓃

So she's a ghost version of Poison Ivy? I flipped to the next page, about the Princess of the Moonlight.

𝒯𝒽𝑒 𝒫𝓇𝒾𝓃𝒸𝑒𝓈𝓈 𝑜𝒻 𝓉𝒽𝑒 𝑀𝑜𝑜𝓃𝓁𝒾𝑔𝒽𝓉 𝒽𝒶𝓈 𝓉𝒽𝑒 𝒶𝒷𝒾𝓁𝒾𝓉𝓎 𝓉𝑜 𝒷𝓇𝒾𝓃𝑔 𝑜𝒷𝒿𝑒𝒸𝓉𝓈 𝓉𝑜 𝓁𝒾𝒻𝑒. 𝑀𝒶𝒾𝓃𝓁𝓎 𝒹𝑜𝓁𝓁𝓈 𝒶𝓃𝒹 𝓅𝓊𝓅𝓅𝑒𝓉𝓈, 𝓈𝒽𝑒 𝑜𝒻𝓉𝑒𝓃 𝒶𝓅𝓅𝑒𝒶𝓇𝓈 𝒶𝓉 𝓉𝒽𝑒 𝒢𝓇𝒶𝓋𝑒𝓎𝒶𝓇𝒹 𝑜𝒻 𝑔𝒽𝑜𝓈𝓉𝓈 𝒶𝓃𝒹 𝓈𝑜𝓊𝓁𝓈. 𝓈𝒽𝑒 𝓊𝓈𝑒𝓈 𝒽𝑒𝓇 𝓅𝑜𝓌𝑒𝓇 𝓉𝑜 𝒽𝑒𝓇 𝒶𝒹𝓋𝒶𝓃𝓉𝒶𝑔𝑒. 𝒮𝒽𝑒 𝒾𝓈 𝒻𝓇𝒾𝑒𝓃𝒹𝓁𝓎 𝒶𝓃𝒹 𝓀𝒾𝓃𝒹, 𝒷𝓊𝓉 𝒾𝓉 𝒹𝑜𝑒𝓈𝓃'𝓉 𝓂𝑒𝒶𝓃 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝓈𝒽𝑒'𝓈 𝒽𝑜𝓃𝑒𝓈𝓉, 𝓈𝑜 𝒹𝑜𝓃'𝓉 𝒷𝑒𝓁𝒾𝑒𝓋𝑒 𝑒𝓋𝑒𝓇𝓎𝓉𝒽𝒾𝓃𝑔 𝓈𝒽𝑒 𝓈𝒶𝒾𝒹. 𝒮𝒽𝑒 𝒸𝒶𝓃'𝓉 𝒷𝑒 𝓈𝓊𝓂𝓂𝑜𝓃𝑒𝒹 𝓌𝒾𝓉𝒽𝑜𝓊𝓉 𝓈𝑜𝓂𝑒𝑜𝓃𝑒 𝓊𝓈𝒾𝓃𝑔 𝒽𝑒𝓇 𝑒𝓁𝑒𝓂𝑒𝓃𝓉𝒶𝓁 𝓂𝒶𝑔𝒾𝒸 𝓌𝒽𝒾𝒸𝒽 𝒾𝓈 𝒹𝒶𝓇𝓀. 𝒜𝓃𝒹 𝓈𝒽𝑒 𝒽𝒶𝓈 𝒶𝒸𝒸𝑒𝓈𝓈 𝓉𝑜 𝓉𝒽𝑒 𝒢𝒽𝑜𝓈𝓉 𝓌𝑜𝓇𝓁𝒹.

Murder Party (Discontinued)Where stories live. Discover now