Baba yapma..|Bölüm 2

102 16 8
                                    

Hyunjin
Ders çalışırken masamda uyuyakalmıştım. Saçımdan sertçe çekilmesiyle neye uğradığımı şaşırdım, ben daha ne olduğunu anlamamışken babam bağırmaya başladı.

"Ders çalışacağına uyuyor musun sen?!" Yine sarhoştu.
"Çalışıyordum zaten baba uyuyakalmışım."
"Kalmayacaksın! Ben sana demedim mi en ufak hatanda seni okuldan alırım diye?!"
"Dedin baba."
"Bir daha uyuyakaldığını görürsem dediğimi yaparım!"

Cevap veme gereği duymamıştım, amacım kötü değildi ama babam tamamen yanlış anladı ve beni sandalyeden iterek yere düşürdü.

"Ah! Baba napıyosun!"
"Beni umursamıyorsun demek!"
"Hayır baba yanlış anladın."
"Kes sesini Hyunjin kes!"
"Tamam, özür dilerim." Dedim ve ayağa kalktım.
"Hyunjin çık evden."
"Ne? Nereye gidicem baba saçmalama."
"Umrumda değil bugün yüzünü görmek istemiyorum." Gitmesine giderdim ama sokakta mı kalıcaktım..?
"Gitmesem..?"
"Git dedim!"
"Tamam biraz zaman ver en azından."
"Hızlı ol!" Dedi ve odamdan çıktı.

Bende okul kıyafetlerimi giydim çantamı hazırladım ve evden çıktım, zaten uyuduğum için sabaha kadar dayanabilirdim.. sanırım. Saati kontrol ettim okula yaklaşık 4 saat vardı, ilk başta okula gidip yakınlarında bir yerde beklemeyi düşündüm ama sonra aklıma bu saatte otobüs olmayacağı geldi.

En sonunda yürüyerek gitmeye karar verdim, birkaç saat yürüdükten sonra okula vardım. Okulun dış duvarına yaslanıp yere oturdum, okulun açılmasına daha 2 saat vardı ama gözlerim kapanıyordu. Sonunda daha fazla dayanamadın ve orada uyuyakaldım.

Felıx
Sabah yine aynı saatte kalkıp hazırlandım ve evden çıktım.
Okula geldiğim yerde duvara yaslanmış uyuyan birisini gördüm boynu eğik oldupu için yüzü görünmüyordu bende eğilip yüzüne baktım. Bu hyunjindi, peki burda ne işi vardı? Yavaşça omzuna dokundum.

"Hyunjin?" Tepki vermiyordu.
"Hyunjin kalk!" Bağırdığım için uyanmıştı.

Hyunjin
Tanıdık bir sesim adımı bağırmasıyla gözlerimi yavaşça açtım, bu Felıxtı peki burda ne işi vardı? Etrafıma baktım, bir dakika herkes beni burda uyurken görmüştü "rezil oldum resmen"diye düşünmeye başladım. Ben bunları düşünürken Felıx beni bir kez daha sarstı.

"Hyunjin birazdan ders başlayacak kalk hadi." Hızlıca ayağa kalktım.
"Rezil oldum."
Koşarak sınıfa gittim ve sırama oturdum.
Önce felıx sonra hoca sınıfa gelmişti, hoca sınıfa gelir gelmez ders işlemeye başlamıştı ama ben odaklanamıyordum, okul hakkında düşünmeye başladım.

Zorbalar Minho ile takıldığım sürece sorun değildi onunla gerçekten iyi anlaşmıştım, gelecekte iyi arkadaş olabiliriz bence. Minho olmadığındada Felıx beni kurtarıyor yani dün kurtardı ileride ne olur bilemem ama ben hep yardım edeceğini düşünüyorum.
Felıx bence çok iyi birisi beni kurtardı ve kimseye zorbalık yapmadı.. yani ben görmedim. Ah unutmadan Felıx aynı zamanda çokta yakışıklı saçları, gözleri, dudakları, çilleri çok güzeller özellikle çilleri aynı birer yıldız gibiler.. sanırım Felıxten hoşlanıyorum ama daha buna karar vermek için çok erken, biraz daha düşünmem lazım.


1 ay sonra


Hyunjin
Aradan 1 ay geçti ve çok şey değişti. Felıxten hoşlandığıma kesimlikle emin oldum ve biraz konuşmaya başladık ama şu anlık sadece sınıf arkadaşıyız,ama ben ilerde daha fazlası olacağımıza inanıyorum, bir şey daha farkettim ben Felıxı kıskanıyorum herkesten kıskanıyorum özellikle Jisungtan. Butün gün beraberler, gülüyolar, eğleniyolar keşke ben jisungun yerinde olsaydım diyorum bazen

3. Kişi(1 sene sonra)
1 sene boyunca Hyunjine zorbalık yapmışlardı bazı zamanlarda Minho bazı zamanlarda Felıx kurtarmıştı Hyunjini.

Bu 1 senede Minho Hyunjinin en yakın arkadaşı olmuştu, Jisungta Felıxın en yakın arkadaşı olmuştu.

Hyunjin Felıxten hoşlandığına tamamen emin olduktan sonra onun peşinde koşmaya başladı tabii abartmadan yaptı bunu, Minhoda bu sırada Jisungtan hoşlanmaya başladı ve o da Jisungun peşinden koşmaya başladı tabiiki abartarak. Jisung minhonun bu hareketlerini farketti ama adım atmaya çekindi bu yüzden onları aşkıda 10. Sınıfa kaldı..







İlham perilerime sesleniyorum
DAHA 2. BÖLÜMDEN NEREDESİNİZ??

Nwyse sakinin☺️(değilim)

Umarım bu bölümü beğenmişsinizdirr.❤️‍🩹❤️‍🩹(benim hiç içime sinmedi😔)

I hate you | HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin