Yeni bir sene|Bölüm 1

219 20 32
                                    

Selamm ilk ficime hoşgeldinizz👏🏻👏🏻
İlk ficim olduğu için hatalarım olabilir şimdiden özür dilerim.


Hyunjin
Bugün lisenin ilk günü yani kusursuz olmam gereken senenin ilk günü. Neden mi kusursuz olmam lazım tabiiki babam yüzünden, bu okula gelmem için çok yalvardım notlarımın çok iyi olacağını söyledim o da bana en ufak hatamda, aldığım ilk düşük notta beni okuldan alacağını söyledi, bende mecburen kabul ettim.

Her neyse geç kalmamak için sabah erkenden kalktım,önce yüzümü yıkayıp kendime geldim sonra mutfağa gidip bir şeyler atıştırdım aslında sabahları pek bir şey yemem ama bu sabah yiyesim geldi neyse sonra odama gittim giyindim, çantamı hazırladım zaten kitaplar verilmediği için sadece cüzdan kalemlik ve 1 adet defter koydum. Her şeyin tam olduğundan emin olduktan sonra evden çıktım.

Okula gitmek için hemen evimin yan sokağında olan duraktan otobüse binip 2 durak sonra inmem ve okuluma kadar biraz yürümem gerekiyordu.

Hızlıca durağa gittin ben durağa geldikten hemen sonra otobüs geldi ve bindim, arkalara doğru gidip boş bir yere oturdum. Sonunda ineceğim durak gelmişti hızlıca otobüsten indim ve okula doğru yürümeye başladım.

Kısa bir süre sonra okula varmıştım ama sınıfımı bulmam bu kadar kısa sürmeyecekti, 10 dakika boyunca sınıfımı aradım ama bulamadım artık dersin başlamasına dakikalar kalmıştı dayanamayıp karşıma çıkan ilk kişiye sınıfımı sordum.

"Selam, 9/C nerede biliyor musun?"
"Biliyorum, benimle gel"
"Tamam, teşekkür ederim"

Adını bile bilmediğim çocukla beraber sınıfa geldik sadece 2 adet boş yer vardı birine ben oturdum diğerinede o oturdu.

"Selam"
"Selam?"
"Tanışalım, Hwang Hyunjin ben"
"Lee Minho bende"
"Tanıştığıma memnun oldum"
"Bende"

Biz konuşurken hoca çoktan sınıfa gelmişti.

Felıx
Sabah ders saatinden yarım saat önce uyandım üstümü giydim çantama öylesine bir şeyler doldurup evden çıktım.

Aslında hiç istemediğim bir okula gidiyorum, babamın okuluna istemediğim içinde umursamıyorum zaten şimdiye kadar bana her şeyi zorla yaptırdı, kötü anlamda değil iyi anlamda mesela sınıfı geçmem için hep hocalarımla konuştu falan o olmasaydı buraya gelemezdim aslında gelmek istemiyordumda neyse.

Evim okula yakın olduğu için evden çıktıktan kısa bir süre sonra okula vardım, dersin başlamasına az kalmıştı hızlıca sınıfa gidiyordumki bir çocuk beni durdurdu.

"Selam, 9/C nerede biliyor musun?"
"Biliyorum, benimle gel."
"Tamam, teşekkür ederim"

Beraber sınıfa doğru yürümeye başladık, sınıfa geldiğimizde sadece 2 adet boş yer olduğunu gördüm birisine o oturdu diğerine ben.

"Selam"
"Selamm- oha ben seni tanıyorum."
"Nerden tanıyorsun?"
"İnternette okulu araştırırken görmüştüm okul sahibinin oğlusun değil mi?"
İstemsizce gülümsemiştim "Evet, Lee Felıx. Peki senin adın ne?"
O da gülümsemişti "Jisung ben, Han Jisung ama sen ne istersen diyebilirsin."
"Hm hm peki, tanıştığımıza memnun oldum Jisung."
"Bende bende çook memnun oldum."
"Tenesfüslerde beraber takılmak ister misin?"
"Olur tabii-"

Biz konuşurken hoca gelmişti.

Dışardan bir bakış açısı(3. kişi)
Hoca ilk dersleri olduğu için herkesin kendisini tanıtmasını istemişti. Herkes hızlıca kendisini tanıtmıştı ve sonunda sıra Hyunjine gelmişti, yavaşça ayağa kalktı.

"Herkese merhaba adım Hyunjin.. yani Hwang Hyunjin.. "
"Tamam hyunjin oturabilirsin"

Hyunjinden sonra sıra Minhoya, Minhodan sonrada Felıxe gelmişti, Felıx sadece ayağa kalkmasına rağmen herkes büyülenmişti. Peki hyunjin? O napıyordu? Felıxı tanımıyordu bile, anlamamış bir şekilde etrafına bakıyordu.

I hate you | HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin