3. çalışta açtı."Kanka bize gelsene bizde kalırsın bu akşam annemler ananeme gitmişler" dedim."Tamam kanka anama sorayım izin verirse gelirim" dedi ve ordan annesine seslendi.Sanırım annesi izin vermişti."Tamam kanka geliyom şimdi" dedi ve telefonu kapadı.Telefonu yatağımın üstüne fırlattım ve aşağı indim.Yasemin ablaya seslendim ama yoktu.Sanırım gitmişti.Bende mutfağa girip yemeğe bişeyler aradım fakat bulamadım.Sonra hemen 1 tane yumurta kırdım ve Hira gelene kadar yedim.Tam yumurta bitmişti ve tavayı makineye koymuştumki kapı çaldı.Hemen kapıya koştum ve kapıyı açtım.Hira üstüme atladı sanırım belim kırılmıştı."Lan hayvan napıyon belimi kırdın.Az yavaş yaa off" dedim.O da salak salak güldü.Onu odama çıkardım.Ev bomboştu ve çok sessizdi.Sessizliği Hira bozdu."Kanka kalk giyin dışarı çıkıyoz" dedi ağzımı "o" şeklinde açıp "Lan saat kaç bu saatte ne dışarısı" dedim "kanka daha saat on yani sen ne içtin sana bişeymi dokundu" dedi ve beni dolabıma doğru ittirdi.İstemeyerekte olsa kendime siyah dar paça bir pantolon ve beyaz bit t-shirt onun üstünede siyah ince bir hırka giydim daha sonra yatağımın altından siyah babetlerimi çıkarık giydim .Hirada gece mavisi bir elbise giymişti.Saçımı salaş bir topuz yaptım.Hirada saçını at kuyruğu topladı.Pantolonumun cebine telefonumu ve bir miktar para koyup çıktık."Nereye gitçez" diye sordum."Bilmem restoranta gidip yemek yiyelim benim karnım çok aç" dedi ve çarşıdaki bir restorant girdik.Yiyeceklerimizi sipariş ettik.Yaklaşık bi on beş dakka sonra yemeklerimiz geldi ve biz ayı gibi yemeklere giriştik.Yirmi dakka sonra yemekler bitmişti.Kasaya gidip parayı ödedim ve Hiraya döndüm."Söyle bakalım premses şimdi nereye" dedim ve güldük."Sahilde biraz turlayalım sonrada eve gideriz" dedi Hira.Başımla onaylayıp sahile doğru yürüdük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öğretmenimi Sevmek Mi
Roman d'amourAşk sana yaşın kaç diye sormaz.Baştan sevmediği Arasa sırılsıklam aşık olacak Aryanın başı cok derde girecek