1- 03 Alan Kim?

25 3 8
                                    

Hyunjin

Lisenin son sınıfına başlayalı yaklaşık iki ay oluyor, zaman hızlıca geçiyordu. Tabi, iki ay geçtiği için ilk yazılılar bitmişti bile. Genel olarak derslerimi aksatmaz ama fazlasıyla da çalışan bir tip değildim. Son ders kral bir şekilde herkese anlatan, herkesin sevdiği öğrenci vardır bilirsiniz, evet o benim işte!

Sınıfımıza bu sene yeni bir öğrenci gelmişti. Kendisi fazlasıyla içine kapanık biriydi. En arka köşede oturuyor, sıra arkadaşı dışında genelde kimseyle zorunlu olmadıkça konuşmuyordu. Çocukla konuşmak istiyordum aslında, kesinlikle benim kriterlerime uyan bir insandı dış görünüş olarak. Ama asla onla konuşmaya fırsat bulamıyordum.

-Size ilerisinden spoiler vermem gerekirse, şu an sevgilim olan Jeongin'le matematikten üç almasıyla tanıştık. Evet, üç almasıyla-

Jeongin

"Evet çocuklar zil çaldı hadi içeri geçin. Oğlum! Jisung! Çık artık şu sayısal
sınıfından!"

Chanyeol hoca yine her zaman ki formundaydı. Jisung'un sınıfa girmesi ile hepimize ölümcül bakışlar atarak sınıfa girdi. Sadece tek yüzü gülümseyen Hyunjin'di. Çocuğu anlamıyordum. İnek diyebileceğimiz bir tip değil, kopya da çekmiyor, ama kesinlikle onun hakkında öğrendiğim tek şey hafızası gereksiz kuvvetliydi. Bu huyunu kıskanıyordum çünkü daha dün ne yediğimi hatırlayamayacak kadar unutkan biriydim.

"Çocuklar yüz ifademden anlamışsınızdır sınavlarınızı okudum. Yine mükemmel kağıtlar vermişsiniz her zaman ki gibi, üç sorudan fazla yapanları saymak istesem bir elimi geçmez, neyse. Sessiz olun notlarınızı okuyorum!"

Chanyeol hoca ayağa kalkmış ve ilk Hyunjin'e bakarak gülümsemişti.

"Aferin oğlum her zaman ki gibi beklediğim bir kağıt vermişsin 100. Jisung 31, aferin oğlum sayısalcı Minho arkadaşından bir şeyler kapmışsın. Olivia 11, Jungwon 27, Jake 44, Changbin,32 Chan 28, Jay 9, Sunghoon 82, Soobin 15,Felix 5 ve en son olarak Jeongin'de 3 aldı. Lütfen biraz çalışın arkadaşlar gözünüzü seveyim. Neyse derse geçelim açın sayfa doksan ikiyi!"

Felix bana gülerek bakıyordu.
"Kanka iki puanla koymuşum sana."

"Sus kanka beş almışsın"

"Oğlum sen üç almışsın üç. Naptın kağıda ismini de mi yanlış yazdın?"

"Aynen."

Demiş ve konuyu kapatmıştım. Tamam matematiğim kötü biliyordum ama üçte değildi bence. Sonra gülmemizi tutamamış ve kahkaha atmış olsakta ailem bunun komik olduğunu düşünmüyordu elbette.

Dersler hızlıca bitmiş, son iki ders İngilizce'ye gelmişti. İngilizce hocaları Baekhyun hoca ayrıca sınıf hocasıydı. Kendisi Chanyeol hocayla çıktığı söylense de tam emin değildim, ama yakıştıkları kesindi. Her neyse, Baekhyun hoca sınıfa girdiğinde yine çok enerjikti. Ama derse başlamadan önce bir şeyler düzenleyeceğimizi söylemişti.

"Eveeet, arkadaşlar hangi hocanız olduğunu söylemeyeceğim ama şikayetler aldım. Notlarınız açıkçası bazı derslerde hiç iç açıcı değilmiş ve o hocanız yer düzenlemesi yapmamı istedi. Bana kızmayın son sınıf olsanız da şikayetleri dikkate alıyorum. Evet, ilk şikayet Jeongin senin içindi evladım. Bunu ben de gördüm fazlasıyla sınıf içine karışmıyorsun bile. Seni açacak kişi kesinlikle Hyunjin olur, hem onun dersleri güzel sana anlatır biliyorum. Changbin, sen Felix'in yanına geçiyorsun. Chan sen Jungwon'un yanına geçiyorsun. Olivia sen öne geç lütfen arkada konuşuyorsun..."

Herkesin tamamen yeri değişmişti. En arkadan iki ön sıraya geçmiştim. Kesinlikle çok gerilmiştim. Hyunjin'le anlaşabilir miyiz hiçbir fikrim yoktu.
Benim aksime Hyunjin bana bakıp gülümsedi.

"Matematikten üç alan enayi sendin değil mi?"

"Benim, neden sordun?"

"Bundan sonra beraber çalışalım, üç almazsın da beş alırsın. Hem daha iyi, tanışmış oluruz."

"Matematikten kaç aldığım umrumda değil. Amaç tanışmaksa tamam beş almam için çalıştır beni."

Hyunjin gülümsemiş, benim duymayacağım sandığı şekilde kısık sesle konuşmuştu ama duymuştum.

"İlerde çocuklarımıza anlatacağımız güzel zamanlarımız olacak..."

Looalike||HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin