Zaczęło się, pierwszy dzień od nowa życia inaczej będę skazana je zakończyć. Powoli wstałam z mojego łóżka I wzięłam Głęboki wdech który który spróbowałam wypuścić znowu przez 3 minuty. To co zaczynamy? Napisałam do mojego administratora o dzisiejsze zadanie by stworzyć nową siebie i nowe otoczenie.
Administrator: Witam proszę o wypełnienie tego formularza, pozwoli nam on stworzyć twój nowy charakter. A już w ciągu roku dostaniesz nowe zadanie by zmienić siebie na zawsze. Uwaga jeśli efekt nie zostanie uzyskany stracisz swoje życie. Bo przecież nie chcesz być taka?
Kliknełam dziwny link a w ciągu, chwili strona otworzyła się.
Napisałam krótko i treściwie:
Niczego się nie boję nawet zabić czy chodzić gdy ciemno w lesie talent będę miała duży dzieła będę tworzyć z martwych dusz; A ubrania ze skóry szyte krwią farbowane moich ofiar. Włosy krwisto czerwone, ciuchy krwią poprawione. Każdy będzie się mnie bał. Ale on się zakocha zaimponuje mu swoim zachowaniem Nie tylko mu a jego kolegom. Nie poznają mnie, Będę inna. A moja dusza jej nie będzie będzie inna. Ale jeden Talent Pozostawię będą to krwią mych ofiar wiersze pisane.
Sophia Carter
A raczej już. Enter ChanWysłałam już nie było odwrotu A co jeśli będę jeszcze chciała wrócić do tego życia Co jeśli mi się nie uda zmienić swojego życia bo to jednak tych zadań nie będzie robiła
Enter Chan tylko Sophia Carter.
Oj będzie ciężko tylko już nie ma odwrotu wysłałam. Właśnie Z
zaakceptowali. Teraz wystarczy tylko czekać i zacząć wykonywać zadania a na końcu miesiąca podpisze dokument krwią swą swoich ofiar bo tak ustaliłam ale przecież Sofia tego nie zrobi Tylko Enter. Chyba że coś pójdzie nie tak ale ja nie mogę na to pozwolić Sofia Jesteś tam jeszcze zapytam tak wtedy ale Sofii nie będzie.
CZYTASZ
30 DAYS
Mystery / ThrillerInternet coraz bardziej sie rozwija, powstają nowe technologie. Ale takie coś mało co kto widział. Wiesz że możesz zmienić siebie na totalnego ideała, możesz zmienić swoje otoczenie. A masz na to 30 dni. Niestety nie ma tak łatwo ponieważ nie ma gwa...