01

192 16 1
                                    

A NEVEM KOVÁCS PETRA.Még egy évvel ezelőtt nyertem meg a "sztárban sztár leszek"-et és azóta a dalaimon dolgoztam, nyilván segítséggel.Két hónapja jött ki az első albumom és azóta járok koncertezni,akkor is ha mondjuk csak kisebb rendezvényekre de én nagyon büszke vagyok magamra hogy már idáig eljutottam és nem adtam fel, mint ahogy alapból tenném.Jelenleg egy taxiban ülök, éppen a stúdióba tartok ahol felfogják venni az új dalomat, ami most egy duett lesz.Titkon remélem hogy valami Nagy Márk szinten lesz a fiú, elvégre ki ne akarna magának egy Nagy Márkot?

Amint le parkolt a kocsi kiszálltam és elindultam be, egyből megláttam menedzseremet, Anitát, aki nélkül itt sem lennék.
-jó reggelt-álltam meg az idősebb hölgy mellett és megöleltem.
-első alkalom hogy időben jöttél-mondta nevetve-most a partnered nincs itt
-tényleg?-kuncogtam-és ki is a partnerem?
-megjön és biztos fel fogod ismerni-mondta a menedzserem mellett álló férfi.. gondolom ő meg a partnerem menedzsere.Szavaira egy aprót bólintottam majd nem sokkal később az ajtó konkrétan kivágódott és egy magas,barna hajú, napszemüveges fiú jött be.Látszott rajta hogy add a kinézetére, mert a ruhái mindenféle híres márka ruhái voltak, nyilván felismertem Brúnót. A húgom oda meg vissza van érte, szóval ő biztos örülni fog mikor megtudja.
-Petra, ő itt Brúnó-mutatta be nekem Anita a fiút aki levette magáról a napszemüveget és rám mosolygott-Brúnó, ő itt
-Petra-szakította félbe majd felém nyújtotta kezét gondolom kézfogásra,így meg fogtam kezét de meglepetésemre kézfejemre adott egy puszit-örülök a találkozásnak
-szintén-mondtam fel nézve a fiúra majd elhúztam a kezemet-akkor kezdhetjük?-vontam fel szemöldököm
-kezdhetjük-válaszolt a fiú, majd bementünk a külön kis szobába hogy átbeszéljük a dolgokat. A fiúk előre engedtek minket, de még így is hallottam Brúnó menedzsere szavait "csak ne dugd meg és bántsd meg őt is". Így már nem is volt annyira szimpatikus mint pár perccel ezelőtt..

bad idea,right?|Pető BrúnóDonde viven las historias. Descúbrelo ahora