Halkan be nyitottam Xavierhez de úgy láttam hogy alszik ezért inkább arra jutottam hogy vissza megyek a szobámba..
Xavier sz.sz
Éppen próbáltam el aludni amikor arra lettem figyelmes mintha valaki ki nyitná a szobám ajtaját.-ezért kicsit feljebb ültem és meg szólaltam.
-Ki van ott?-miközben ezt a mondatot ki mondtam fel kapcsoltam az éjjeli szekrényemen lévő kislámpát hogy lássák valamit.
-Xavier..Esetleg ma éjszakára itt aludhatnék nálad..?-kérdezte Leon félénken miközben a pólóját gyűrögette.
-Persze Leon, gyere gyorsan és bújj ide mellém!-Mondtam álmoskás hangon két ásítás között miközben meg emeltem a takarót jelezvén Leonnak hogy jöjjön ide.
-Köszönöm..Xavier-Motyogta Leon suttogva amikor már be mászott mellém az ágyba, és kényelmesen be kuckózott.
Én még gyönyörködtem az én kis angyalkámban egy keveset, aztán le kapcsoltam a lámpát, és én is álomra hajtottam a fejemet.
~Másnap reggel~
Xavier sz.sz
Reggel nagyon fáradtan keltem mivel reggel 6:00-kor fel kellett hívnom a sofőrt mivel azt el felejtettem el intézni, de szerencsére a lányok még időben be értek.-Kb reggel 8 órakor ki kászálódtam az ágyból és el intéztem gyorsan egy kevés papír munkát.
Leon sz.sz
Reggel mikor fel keltem nem találtam Xaviert magam mellett de úgy gondoltam hogy valószínűleg nem akart fel kelteni és biztos dolgozik a dolgozó szobájában ezért lassan fel keltem és megpróbáltam megkeresni a konyhát mivel eléggé éhes voltam.
Írói sz.sz
Leon egy körülbelül tíz perc keresés után meg találta a konyhát és úgy volt vele hogy megpróbál magának készíteni valami élelmet mivel nem talált senkit a személyzetből. A barna hajú úgy vélekedett hogy rántottát és pirítós fog készíteni ezért fel kapott egy serpenyőt és a hűtőből ki vett két db tojást.
~Time skip~
Nagyjából egy fél óra alatt el is készült vele Leon mert úgy gondolta hogy Xaviernek is készít egy adagot.
Éppen amikor emelte le a tányért a felső szekrényből akkor lépett be a konyhába Xavier.
Xavier sz.sz
Éppen végeztem a munkával amikor hangokat hallottam a konyhából és úgy voltam vele hogy meg nézem hogy mi van ott mivel ilyenkor még nincsen fent a személyzet.
Éppen amikor léptem volna be a konyhába akkor hallottam egy nagy csapódást ami arra hasonlított amikor le ejt valaki egy porcelán tárgyat ezért sietősen be rontottam a konyhába és megpillantottam Leon-t ahogyan nagyon megrémül és elkezdi kézzel össze szedni a tányér darabjait.
Leon sz.sz
Véletlenül ki esett a kezemből a tányér amikor le szerettem volna emelni és szörnyen meg ilyedtem mert éppen akkor lépett be Xavier ezért megpróbáltam gyorsan kézzel össze szedni mivel eszembe jutott egy szörnyű emlék..
YOU ARE READING
||TanárXDiák|| (BoyXBoy)
Teen FictionSziasztok!!Ez az első storym!!Remélem tetszeni fog!!Mint ahogy a címből is láthatjátok ez egy BoyXBoy könyv szóval hogyha nem tetszenek neked az ilyen könyvek akkor ne olvasd:)!!Az első részben a fő szereplőket fogom be mutatni a többi részben pedig...