Nos sziasztook:D Ahogy az előző részben is mondtam, lesz egy szavazás mivel ez a könyvem mellett el szeretnék kezdeni egy másikat is<33 (Lehet majd csak akkor ha a mostanit befejezem, de majd még ezt meglátom🩷). Szóval itt is lennének a választási lehetőségek:
~Drarry/Harco~
Kategória: Fanficstion
Származás: Harry PotterHátrány: Én még soha nem néztem meg a Harry Pottert és nem tudok sok mindet róla csak pár basic karaktert meg történést.
Előny: Rengeteg, nem viccelek vagy 50 Drarry könyvet elolvastam vegyesen angolul és magyarul (vagy lehet többet, majd egyszer megszámolom xd) és jártas vagyok ebben a shipp-ben és nagyon nagyon szeretem (Benne van a top 3 kedenc shipemben).❤️~Sasunaru/Narusasu~
Kategória: Fanfiction
Származás: NarutoHátrány: Nincsen semmi szerintem mivel ez volt az első shippem és az első animém. A Narutót teljesen megnéztem és tudom, a Shippudent meg a Borutót nem néztem meg de tudom hogy mik történnek benne. :)❤️ (Szerintem mondhatjuk hogy ez a top 1 kedvenc shippem)
~Egy befejezetlen könyvnek a folytatása~
A könyvnek a címe " Te és én " és utoljára 2019-ben lett folytatva. Mindenhol kerestem de sehol sem láttam volna hogy a szerző egy másik fiókon folytatta volna (javítsatok ki ha pedig de). És én tisztán emlékszem hogy sírtam (nem is egyszer) azért mert nem volt folytatása és már a fejemben vagy 10 részt írtam hozzá. A könyv nagyjából arról szól hogy Tedy Lupin anyukája meghal és Narcissa Malfoy találja meg halottan és el megy Harry házába és a szennyes kosárba bele teszi. Ekkor Harryék nincsenek otthon mert azthiszem Harrynek a születésnapját ünnepelik és amikor haza érnek akkor Narcissa elhívja Harryt külön beszélgetni. Azután meg jön a Dráma mivel Ginny nem örül annak és ordítozik hogy Harry megengedett Draconak és Narcissának hogy akármikor meglátogassák Tedyt és Draco és Harry között is történik pár dolog🤭😏😏~.
~Még egy fanfiction amit nem találtam meg~
Nos ez is egy Drarry fanfiction de itt még kicsik (Milyen kicsivel beszélek itt?😭 15 évesek) és ennek 1 vagy 2 része volt és az volt benne hogy téli szünet volt és Draconak az apja meglátta Harryt, Hermiónét és Ront sétálni a karácsonyi vásárban és elküldte Dracot hogy piszkálja őket (Amit Draco nem akart) és a rendőrség oda ment hozzájuk és be ültette őket a rendőr kocsiba😂😂. Ez is 2019-ben volt azthiszem utoljára updatelve (2023-ben olvastam valamikor)
és igen. Nemtudom miért de nekem ez nagyon megragadt a fejemben és ezt is nagyon sajnáltam hogy nem volt fojtatása🥹🥲.~Saját könyv és saját karakterek~
Vagy esetleg legyen olyan mint a mostani csak más történet és csak egy sima boy X boy történet?:) Ha ezt szeretnétek akkor nyugodtam írjátok ötleteket is hozzá🫶🏻🩷!
Ezek lennének a választékok, ha szeretnétek akkor többet is mondthattok és akkor többet készítek❤️❤️ Válasszátok azt/azokat amiket legszívesebben olvasnátok! Puszii🩷🫶🏻
YOU ARE READING
||TanárXDiák|| (BoyXBoy)
Teen FictionSziasztok!!Ez az első storym!!Remélem tetszeni fog!!Mint ahogy a címből is láthatjátok ez egy BoyXBoy könyv szóval hogyha nem tetszenek neked az ilyen könyvek akkor ne olvasd:)!!Az első részben a fő szereplőket fogom be mutatni a többi részben pedig...