-5. Bölüm-

11 1 0
                                    

  Sıralarını hemen bitirmeye çalışan grup kendilerini sıra bittikten sonra alacakları dinlenme molasına çoktan  kaptırmışlardı. Sıranın sonuna doğru gelirken bahçenin sahibi bu grubun sırasını kontrol etmeye başladı ve bir süre ağaçları kontrol etti. Grubun en büyüğünü yanına çağırdı ve arkalarında bırakmış oldukları kara lekeli armutları tek tek gösterdi. Grup büyük bir hüzün ve matem havası içerisinde tekrar geriye döndüler ve ağaçları tekrar işlemeye başladılar.
Tabi diğerleri durur mu? Başladılar bunlarla alay etmeye.
Gerçektende acele işe şeytan karışırmış.

   Bizim grup o sıcakta ve o yorgunlukla kara lekeli armutları aramaya başladılar. Etekçi olan mülteci ağacın dallarını kenara çekip dibine oturarak kara lekelileri bulmaya çalışıyordu, küçük boylu olan mülteci ağaca çıkıp hem armutları ayıklarken hem de merdivenci olan mültecilere elinin yetişemediği armutlların yerini gösteriyordu. Bizim grup tekrar sona ulaşınca diğerleri ikinci sıranın  ortasındaydılar.

  Mola geldiğinde herkes bir ağacın dibine tünedi, dinlendi. Ama aralarında biri var ki o yorgunlukla ve sıcakta ne olursa olsun asla kitap okumayı bırakmayan biri. Buraya en uzak olan şehirden geldiklerinden dolayı yanlarında pek bir şey getirmemişlerdi, kızcağız sadece küçük sırt çantasına 3 kitap sığdırabilmişti onları da bir ay dolmadan zaten bitirmişti. Molalarda, her boş kaldığı vakitlerde  sürekli kitap okuyordu. Hatta sırf kitap okumak için yemeklerini hızlı hızlı yiyordu ve fazladan 2 dk bile kitap okumak ona zevk veriyordu.
O eğer isterse nerde olursa olsun kitap okuyabilirdi.
                
                   BÖLÜM SONU










•Bu bölüm fazla bir şey olmadı çünkü keyfimin yerine gelmesini bekleyemedim -aslında bekledim ama gelmeyince gelmiyor işte- :')

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 26, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MÜLTECİ KAMPI  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin