uyuyamıyordu, düşünmekten nerede yanlış yaptım diye düşünmekten uyuyamıyordu. kaç gündür doğru düzgün yemek yemiyor ve haliyle arkadaşları onun için endişeleniyordu. chan ile birlikte kalıyorlardı bazen chan seungmin gidiyordu. en sonunda uykuya daldı yorgun beden, yorulmuştu evet hayat onu yormaktan başka hiçbir şey yapmıyordu jeongin ile tanıştığında belki demişti içinden belki bu sefer olacak hayat yüzüme gülecek beni sevindirecek, öylede oldu ama kısa süreliğine.
günler sonra uzun bir süre uyuyabilmenin verdiği rahatlık ile uyandı, hazırlandı ve evden çıktı. okula doğru yürüdü fakat içinden bir ses bu günün hiçde iyi geçmeyeceğini söylüyordu. takmadı ne olacaksa olsun dedi daha ne gelebilirdi ki başına.
herşey yerli yerinde gidiyordu, arkadaşları ona karışmıyor bir şey ye diye onu zorlamıyorlardı. taki bir kaç çocuk onla dalga geçip vurmaya çalışana kadar. sonra arkadaşları geldi ve ona sataşan çocuklar ise gittiler. arkadaşları ona kızmays başladı neden yemek yemiyorsun diye ama içlerinden sadece chan sustu chan böyle şeylerde susmazdı susarsa da bir bildiği vardır. arkadaşları ona yemek yedirmeye çalıştı, yemek gördüğünde bile midesi bulanıyor, kusma isteği geliyordu. ağzındaki lokmayı çiğnedi çiğnedikçe ağzında büyüdü lokmalar en sonunda kalkıp tuvalete koşmaya başladı.
"hey! hyunjin"
chan arkasından seslendi ama ona cevap verecek gücü kendinde bulamadı. klozetin başında kusmaya başladı, elleri titriyor, gözlerinden yaşlar akıyordu artık dayanacak gücü kendinde bulamıyordu. tekrardan öğürdü ve kusmaya başladığı sırada sırtında bir el hissetti bu chan olmalıydı. en sonunda hyunjin kendini chanın kolları arasına bıraktı, dayanacak gücü kalmamıştı. chan konuştu.
"bu jeongin yüzünden neler çekiyorsun?"
"yetmedi mi sana çektirdikleri"
hyunjin cevap vermedi veya cevap verecek yüzü kendin de bulamadı sahi yetmemişmiydi hayatın ona çektirdikleri? düşündü düşündü ama kafasının içindeki sorulara cevap bulamadı.
hynjinnnn:la da di or la di die
*
düzyazıda çok kötüyüm bence
ŞİMDİ OKUDUĞUN
why didn't you love me, hyunın ✓
Fanficyalvarırım başkasını sevme ben buradayım. tw/intihar, yeme bozukluğu texting/düzyazı